Sitecom X4 N300

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjoerdPSV

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
26
Hallo,

Een tijd geleden is onze router kapot gegaan en hebben we een nieuwe aangeschaft, de Sitecom X4 N300. De eerste dag deed hij het perfect, maar de tweede dag begonnen de problemen. Ons internet was traag, we hadden een slechte verbinding en het netwerk was meerdere malen verdwenen tussen de netwerklijst. Een weekje aangekeken en toen terug maar terug gegaan met de router.
Daar werd ons vertelt dat we maar hetzelfde model, alleen een nieuwe, moesten meenemen, want Sitecom is toch wel een betrouwbaar merk. Hij gaf ons mee dat als het probleem hiermee nog niet opgelost is dat we ook contact moesten opnemen met onze provider. Nou precies hetzelfde verhaal weer en toen hebben we dus toch maar UPC gebeld. Zij zeiden ons dat als ze het zo hoorden dat het waarschijnlijk aan het modem lag. (Naast dit ook blokkerig beeld op de TV en telefoon viel soms spontaan uit)

UPC heeft een monteur lang gestuurd en die heeft alles nagekeken en kon niks raars ontdekken, maar hij heeft toch maar even een nieuw modem geplaatst. Toen heeft hij het 3 dagen goed gedaan, maar nu weer precies dezelfde problemen en als we nu internet problemen hebben moeten we router + modem herstarten. Wij zijn teneinde raad en hopen dat een van jullie een oplossing heeft.

Alvast bedankt,
Sjoerd
 
Mhh Listig zou het zo ook niet gelijk kunnen oplossen als er al een monteur is geweest. Je zou het hier kunnen proberen. Klikje. En probeer eens een ander kanaal. En of dit filmpje. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan