sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterman36

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Help !!!

kan iemand mij de link geven waar ik de drivers kan downloaden van sitecom
kan nergens wat vinden op de site !!!

gr jan

:confused: En als je nog vertellen wil welke precies Sitecom dat is, ietsjes makkelijker word in dit geval zal je ook geloof ik eerder reacties kunnen krijgen ..

P.S. Heb jij ev. bij ondersteuning gekeken ? over jouw Sitecom ( welke is ? ) ook niets te vinden is ??

:confused: En als je nog vertellen wil welke precies Sitecom dat is, ietsjes makkelijker word in dit geval zal je ook geloof ik eerder reacties kunnen krijgen ..

P.S. Heb jij ev. bij ondersteuning gekeken ? over jouw Sitecom ( welke is ? ) ook niets te vinden is ??

ja heb ik geken gaat om de drivers van mn mac en het artikel is wifi usb adapter ac600
drivers voor de wla-2104

jan

hoi,

ik had dat ook gevonden maar kom niet verder zie nergens drivers downloaden staan erg vreemd
en misteriues is het niet hoor gewoon een wifi atenne

jan

nergens dus drivers te vinden van sitecom producten
bagger koop daar nooit meer wat

jan

Wat voor een USB adapter dat is :shocked: en driver voor niet te vinden is ?? zoiets heb nog nooit meegemaakt ..

:confused: Inderdaad helemaal nergens te vinden is een driver voor die jouw Sitecom AC600 WLA-2104 ..
Maar kwam ik wel paar sites tegen waar te koop is en geven ze ook CD-tje met driver bij, hoezo jij dat ook niet hebt ?? :(

Kijk even hier bijv. -->> http://www.alternate.nl/Sitecom/WLA...onnector-Netwerkadapter/html/product/1140359?

Laatst bewerkt:
ja ik heb ook de cd maar zit op vakantie en heb een macbook daar zit geen cd drive in dus vandaar
ik dacht dan download ik ff de driver..... niet dus....
nu heb ik dus niets aan mn atenne nu ik op vakantie ben wel de cd maar geen drive.....

ik ging er van uit dat al de drivers wel te downloaden zijn niet dus....

jan

:( Nou ... in ieder geval een driver voor, mijzelf vinden lukt ook niet :(

ALS ik jou nu was zal per direct een flinke kritiek daar bij Sitecom achterlaten ( tis niet te geloven zoiets ...)

Laatst bewerkt:
ga ik zeker doen nu echt een bagger tent elke zaak kan je drivers downloaden als je er iets koopt alleen bij sitecom niet
vreselijke baggertent

jan

maar bedankt voor alle moeite
zal het sluiten dit

:confused:
qxkhuc.gif
Sterkte !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan