sitecom300n xr router niet te beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oomen77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
hallo ik heb een probleem met het beveiligen van mijn draadloze internet verbinding.
ik volg alle instructies van mijn router op, ik ga naar de site van de sitecom router voer mijn code gebr,naam etc in geen probleem .
dan stel ik de wpa beveiliging in wordt een wachtwoord gevraagd , en geeft dan aan: wacht 15 sec toepassingen worden aangepast .
vanaf dat moment wordt mijn internet verbinding verbroken,15 sec blijft staan . ik ga naar mijn instellingen van mijn netwerk en er wordt een fout melding gegeven . heb dan alleen nog lokaal verbinding en geen internet .
nu moet ik eerst mijn router resetten voor internet verbinding wederom onbeveiligd . ben ten einde raad . kom er niet uit heb alles naar mij kunnen gedaan . heeft er iemand ervaring of gewoon verstand van dit zenuwslopende probleem? en kan jij mij misschien helpen ?
gebruik trouwens windows vista

bvd oomen77

Laatst bewerkt:
Hallo,

Het beveiligen gaat helemaal goed, alleen je moet opnieuw verbinden met je router omdat Vista niet weet dat je een wachtwoord ingesteld hebt. Het komt er dus op neer:
- Maak verbinding met het (onbeveiligde) netwerk van je Sitecom router.
- Stel WPA in en pas de wijzigingen toe.
- Maak opnieuw verbinding met je (beveiligde) Sitecom netwerkje.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Het beveiligen gaat helemaal goed, alleen je moet opnieuw verbinden met je router omdat Vista niet weet dat je een wachtwoord ingesteld hebt. Het komt er dus op neer:
- Maak verbinding met het (onbeveiligde) netwerk van je Sitecom router.
- Stel WPA in en pas de wijzigingen toe.
- Maak opnieuw verbinding met je (beveiligde) Sitecom netwerkje.

theblindman.

Tjemig zo simpel pfffff hoe bedoel een LEEK dacht dat ik overal aan gedacht had,maar nee hoor .

heel erg bedankt voor dit antwoord :thumb:

Tjemig zo simpel pfffff hoe bedoel een LEEK dacht dat ik overal aan gedacht had,maar nee hoor .

heel erg bedankt voor dit antwoord :thumb:

Hallo,

Geeft niet hoor! Er zijn geen domme vragen, alleen maar domme antwoorden ;).

Succes verder!
theblindman.

Eigenlijk heb ik hetzelfde probleem.
Alleen als ik opnieuw naar het sitecom netwerk ga, vraagt ie uiteraard de sleutel.
Deze wordt niet herkend en krijg ik geen verbinding.
Draai met XP.

Jan

Eigenlijk heb ik hetzelfde probleem.
Alleen als ik opnieuw naar het sitecom netwerk ga, vraagt ie uiteraard de sleutel.
Deze wordt niet herkend en krijg ik geen verbinding.
Draai met XP.

Jan

Hallo,

Heb je Service Pack 3 geïnstalleerd? Anders moet je dat eens proberen...

theblindman.

Zit er allemaal op.
Heb het geprobeerd met WPA2-AES maar ook de andere "WPA's"hebben nu de sleutel staan.
Klopt dit wel?

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan