Sitemap doorgeven aan google vanaf een ander domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Veel vragen vandaag, mijn excuses hiervoor.

Ik wil een simpele sitemap maken in de vorm van een txt bestand.

Deze wil ik aan google toesturen via het webmaster hulpprogramma. Maar dit geeft je alleen de optie een locatie voor je sitemap in te typen op je eigen domein adres?! Ik heb een blog en ik kan hier geen bestanden op uploaden. Ook kan ik geen losse html of xml bestanden aanmaken. Maar ik wil wel die sitemap doorsturen!

Bestaat er een mogelijkheid die sitemap door te geven aan google vanaf een ander domein? Dus een geocities account aanmaken en hierop de sitemap voor mijn website zetten en deze link doorsturen aan google maar hoe? Google geeft me niet de mogelijkheid een externe link op te geven.

Ik heb nog een andere website naast deze. Als ik daar nou een pagina aanmaak met daarin gewoon alle links van mijn huidige pagina worden deze dan gespidered door google? Of ziet google dat als "spam" om de zoekmachine te manipuleren en heeft dat geen enkele zin?

Als er een limiet aan zit hoeveel links google accepteerd van het ene domein naar hetzelfde andere domein kan ik misschien alleen die pagina's proberen te linken die niet worden opgenomen en google zo te dwingen deze wel op te nemen. Wat is een redelijke hoeveelheid links die je op een pagina mag zetten die allemaal naar hetzelfde andere domein lopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan