sitemap

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
792
sins kort staat er bij mijn status bij google webmastersprograma''s een kruis achter de status van mijn sitemap met de melding dubbele url.

heb die zo als ze melden verwijderd en opnieuw verzonden maar blijft steeds het zelfde weergeven.

dus deze url is een copie van de url verwijder en verzend opnieuw,
heb het al 5 keer gedaan maar blijft een fout melding geven.
 
Ik had dat sinds kort ook en heb me ongans gezocht. Uiteindelijk heb ik 't gevonden, misschien is dat 't bij jou ook.
In mijn sitemap stond de naam van het domein én de naam van het domein plus index.html. Kennelijk ziet Google dat sinds enige tijd als 'n dubbele url.
Naam van 't domein eruit gehaald en nu is 't in orde.
 
ok is gelukt precies zoals je zegt ,pakt hem nu wel .

bij de link alle staat nu 2 dus een goede en die met het kruis hoe kan ik die verwijderen of hoeft dat niet ,

maar in ieder geval bedankt naar zulke dingen kan je dagen naar de oplossing zoeken.
 
Geen flauw idee hoe je dat kan weghalen. Ik heb gewoon de verbeterde verzonden en daardoor verdween de foute. (Na 'n paar uur).
Trouwens bijzonder irritant dat Google af en toe iets wijzigt en dat je maar moet raden wat er aan de hand is, want die sitemap gebruikte ik dus al jaren, en opeens is hij niet goed meer. Tja, dat krijg je met (bijna-)monopolies...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan