Sitemcom router per pc in te stellen betreft tijdsduur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

digi user

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Hoi,

we hebben een draadloze router van Simecom...paar jaar oud met 3 antennes. (Type weet ik zo even niet...hij staat een beetje ver weg op zolder momenteel.)
Onze zoon maakt regelmatig misbruik van de tijdsduur die we met hem afspreken.
We willen dus eigenlijk de router zien in te stellen.....b.v. 2 uren per dag internet.

Is deze instelling mogelijk? In totaal hebben we dus 5 computers op de router aangesloten. 1 daarvan moet anders worden ingesteld.
Wie oh wie kan me daarmee helpen?
Of is het helemaal niet mogelijk met deze Sitecom router en moeten we overstappen naar een nieuwe waarmee het wel kan?
Bedankt voor de toelichting.

Groetjes Peter

security settings

He digi user:
Zo'n configuratie kan wel gerealiseerd worden. Ze noemen dat security settings/Client filter.
1-Aangezien dat jij 5 computer thuis hebt,dan moet je alle 5 een static IP adressen geven.weet je hoe kan je dat doen?
2-Op de riuter moet je naar (securty setting en cleint filter) zoeken.
3- daar kan een naam geven voor je policy plus de inhoud van dat policy (access of deny access to Internet) verder geef je het IP adress van de pc (zoals al geschreven in stap1). waar dat policy toegepast zijn, en dagen en de tijd schema.
helaas beschik ik op geen sitcom router,daarom kan ik geen screenshot voor maken.
success

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan