sites op beeldscherm grootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hoi

ik hoop dat ik hier goed zit............
Ik heb namelijk de volgende vraag.............

Als ik naar een site surf, krijg ik steeds een site die niet de beeldscherm groote is en moet ik hem steeds groter maken.
nu is mijn vraag kan ik ergens iets instellen zodat het automatisch gebeurd.

Ik heb windows XP

gr Carina

Als je bedoelt dat het scher niet schermvullend opent doe dan het volgende:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

vraag fout gesteld

Dank je wel wim voor je reactie

maar ik geloof dat ik mijn vraag helemaal fout gesteld heb.het zijn namelijk niet de internetpagina`s die klein blijven, maar als ik op mijn buroblad een icoon aanklik dan krijg ik die kleine pagina`s

sorry voor mijn ondeskundiheid, maar weet je hiet ook een oplossing voor

gr Carina

Hallo Carina,

Het werkt precies hetzelfde als Wim beschreef.
Open een pagina, maak hem zo groot als je wilt en terwijl je de ctrl knop vasthoud, sluit je het scherm met de opdracht sluiten in het menu bestand van die pagina.
Hierna kun je hem weer openen en dan zal hij openen op de door jou ingestelde grootte.

Klik met je rechter muisknop op het icoon. Klik met je linker muisknop op eigenschappen en selecteer achter "Uitvoeren" Gemaximaliseerd. en klik op toepassen gevolgd door OK.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan