Sjabloon invoegen als Insert Object?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lvandenbrink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Beste lezers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem.

In word (laten we voor het gemak niet 2007 gebruiken) bestaat de mogelijkheid om een object in te voegen. Via de menubalk--> invoegen --> opject.

Vervolgens kun je een bestand invoegen door te browsen. (bij het tabblad "bestand gebruiken") Je kunt dan een willekeurig word/pdf/excel etc bestand invoegen. Ik zet dan altijd een vinkje aan bij "als pictogram weergeven" en vervolgens voegt hij het bestand in in het word-document. Dit is heel praktisch voor bijvoorbeeld handleidingen.
Dusver geen probleem.

Maar hoe voeg je een sjabloon-worddocument (.dot) in. Dit kan allemaal op dezelfde manier zoals hierboven beschreven, en hij voegt hem dan ook wel in als sjabloon, maar alleen werkt het dan niet als sjabloon. Word slaat de wijzigingen in het sjabloon niet op als nieuw document, maar past het sjabloon zelf aan. Dat is dus niet de bedoeling van een sjabloon. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ik heb ook al geprobeerd een hyperlink te maken naar het sjabloon, maar ook dat werkt niet. Ik krijg het niet voor elkaar zonder dat het bronbestand wordt aangepast.

Wie ook wie kan me helpen??

Groeten Laurens

Een sjabloon in Word is bedoeld om een nieuw document te kunnen maken met alle eigenschappen van het sjabloon.
Wat is de zin om een sjabloon als object in te voegen in een bestaand Worddocument ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan