Sjabloon met voorblad in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

kbroeren

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
6
Hallo,

Ik wil in word een sjabloon maken met een apart voorblad en een vaste achtergrond (die je dus niet kunt verplaatsen).
Het idee is eigenlijk dat wij bestaand briefpapier hebben, een hoofdblad en een vervolgblad.
Ik zou graag het hoofdblad als voorpagina gebruiken en het vervolgblad als al de opvolgende pagina's.
Is dit mogelijk?

MVG
Kevin Broeren
 
mogelijk

Ja dat is mogelijk.

Maar als je al briefpapier gebruikt waarom wil je dan nog een voorblad met een achtergrond.
 
Ja dat is mogelijk.

Maar als je al briefpapier gebruikt waarom wil je dan nog een voorblad met een achtergrond.

Sorry, wegens omstandigheden niet eerder geantwoord.
Het gaat dus om office 2007

Het sjabloon van het voorblad moet anders zijn.
Wij hebben briefpapier 1 en briefpapier 2
Nu is het dus de bedoeling dat op de voorpagina briefpapier 1 komt en op de vervolg paginas allemaal briefpapier 2.

Met vriendelijke groet,
Kevin Broeren
 
Je moet werken met Paginainstelling > Eerste pagina afwijkend.

Dat vind je bij Pagina-indeling > Paginainstelling > Tabblad Indeling > vinkje voor eerste pagina afwijkend.
Je maakt eerst blad 1 op, dan geef je ctrl-enter. Je komt dan op het tweede blad, dat je als (alle ) vervolgblad(en) opmaakt.
 
Dankjewel voor jullie hulp.
Het is inmiddels gelukt!!

Met vriendelijke groet,
Kevin Broeren
 

Bijlagen

  • sjabloon.jpg
    sjabloon.jpg
    27,2 KB · Weergaven: 475
Je moet werken met Paginainstelling > Eerste pagina afwijkend.

Dat vind je bij Pagina-indeling > Paginainstelling > Tabblad Indeling > vinkje voor eerste pagina afwijkend.
Je maakt eerst blad 1 op, dan geef je ctrl-enter. Je komt dan op het tweede blad, dat je als (alle ) vervolgblad(en) opmaakt.

Daar had ik inderdaad nog niet aangedacht. :thumb:
 
Is het ook mogelijk deze sjabloon op een makkelijke manier op een bestaand document toe te passen, bijvoorbeeld een document van 50 pagina's waar je dat sjabloon kunt importeren en dat die het zelf toepast op alle pagina's ?

Groetjes Kevin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan