sjabloon verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

doesburge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Hallo, ik heb een site gemaakt in dreamweaver op basis van een sjabloon, maar toen ik deze ging uploaden miste ik alle sjabloon details, zeg maar achtergrondkleuren buttons etc. Ik heb een aantal dingen gekopieerd naar de map waarin ik het sjabloon had opgeslagen en daar ging het mis. Nu heb ik de site nog wel alleen dan zonder de sjabloon elementen, ik baal er behoorlijk van. De site staat al wel op internet en misschien kan iemand zien waar de fout zit www.brunettesmusic.nl het ziet er al met al niet uit, en ik hoop echt dat iemand mij kan helpen om het weer goed te krijgen.:shocked:

Alle stijl definites staan, als het goed is in een CSS bestand. De link naar dat bestand is nu
HTML:
../adobe design and layout/Design en layouts/Web/template_13/style_b.css
Dat klopt duidelijk niet. Je moet dus even uitzoeken waar dat bestand wel staat en de link daar op aanpassen.

Hallo, bedankt voor je snelle respons, :-) Dat was inderdaad de oplossing, op mijn pc had ik het sjabloon verplaatst dus nu is het goed, tenminste op mijn pc, bij het uploaden gaat het niet goed, er veranderd niets sjabloon nog steeds niet zichtbaar. Ik ben trouwens superblij dat ik het al wel terug heb op mijn pc, had dat niet durven dromen haha

Er is aan de html ook niets veranderd. De verkeerde link staat er nog steeds.

Geweldig de site staat online :-)

Geweldig, super! Het werkt, erg bedankt voor je hulp, ik was er zelf nooit uitgekomen! Het staat er :-) Nu nog de filmpjes op de pagina popstars die werken niet, ik ga zelf wel even proberen en lukt het niet dan maak ik wel een nieuw item aan. In elk geval super bedankt:thumb:

Groetjes, Esther

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan