• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sjabloon

• Onderwerp starter Onderwerp starter ASP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ASP

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2004
Hallo iedereen....enige tijd geleden heb ik via de site van Microsoft een sjabloon gedownload en deze enigzins aangepast naar eigen idee. Helaas werkt hij nog niet zoals ik wil maar ik krijg het zelf niet voor elkaar hoeveel uren ik er ook aan besteed. Misschien kan iemand van jullie mij helpen. Bijgaand het betreffende sjabloon en hier mijn wensen...

De vakken D-J moet de tekst van betreffende keuzelijst bevatten.
Wel moeten alle keuzelijsten verschillend mogen zijn.
Bon verwerken & afdrukken werkt niet meer.
Verder moet er een lege bon verschijnen als de vorige is verwerkt en afgedrukt.

Nou dat was het voor even.....

Groet,
Anja

euuuuuuuuuh,

waar vind ik dat dan:o

:8-0: :8-0: :8-0:

zie jij een bijlage? :rolleyes:
nee ik niet...ooh :eek: zou Anja 'm er niet hebben bijgedaan ?

:confused: zou kunnen.... :(

jammer nu kunnen we er nog niet helpen. :rolleyes:
tja komt vast wel goed. :cool: :thumb:

3e poging

Als het nu nog niet lukt om een bijlage bij te voegen wilt iemand mij dan aub vertellen hoe het wel moet?

Bijlagen

Hey Anja,

Heb je sjabloon nu voor me :thumb:

heb een paar vraagjes:

1- ga je werken op omschrijving of op een artikel nummer?
in het vak D t/m J ?

2- de reden dat het Bon verwerken & afdrukken niet meer werkt is omdat ie een verkeerde of niet meer bestaande range zoekt namelijk: saldoberekeningen in blad debiteuren dus als jij kan vertellen welke cellen dat zijn
pas ik het hier aan.

3- weet niet of je dat al had maar moeten de factuur nummers autom. oplopen ...lijkt mij wel handig.

hoor het wel en ik speel er ff verder mee

Hallo Eric

De bedoeling is dat in de vakken D t/m J de gegevens, in dit geval omchrijving, komt te staan van de keuze die wordt gemaakt via het invoervak.

Helaas kan ik je niet vertellen welke cellen het zijn want zo'n genie ben ik niet, ik heb nl. deze slabloon van Microsoft gedonwload. Hier staat ook de beschrijving.

Inderdaad de nummers moeten oplopen.

Mocht je verder nog suggesties hebben...ik hoor ze graag.

Groet
Anja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan