Skandinavie?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

DISKDRIVE1

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2003
Hoi,

als ik bepaalde cd-roms plaats om software te installeren(vb.HP,TRUST enz.)Begint de installatie steevast in één of andere skandinavische taal die ik spijtig genoeg niet machtig ben!Taalinstellingen en toetsenbord staan in het nederlands in XP-HOME.:confused: Voorheen had ik daar nooit problemen mee want de nederlandse versie staat wel degelijk op betreffende cd's.CD-rom openen bied ook geen soelaas want je vind wel de nederlandstalige userguide doch slechts 1set-up.Als ik bepaalde software DL om dan te installeren doet zich hetzelfde voor.Kan iemand mij helpen of moet ik mijn boeltje pakken en naar het hoge noorden vertrekken:rolleyes:

Jag talar lite svenska:D.

Welke land- en taal instellingen heb je geselecteerd?

Geplaatst door DISKDRIVE1

Taalinstellingen en toetsenbord staan in het nederlands in XP-HOME.

:D

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie:)

Ik heb het hele net voor je afgestruind :D Het is ook wel een weird probleem. Ik kan het dus niet vinden.

register

volgens microsoft staan de taalinstellingen niet goed,maar daar had ik in eerste instantie aan gedacht en dan had deze vraag hier nooit verschenen.Volgens mij heeft het te maken met één of andere registerinstelling!!!!Maar begin daar maar eens in the grasduinen,dan bestaat de kans dat je alles terug kan installeren.Maar ja als alles perfect werkt is het ook niet meer leuk hé.alvast bedankt

Ik denk ook dat het in het register zit:) Maar inderdaad... wáár?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan