Skullcandy Hesh vs Sony MDR-ZX300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie3

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Ik heb nu een jaar een Skullcandy Hesh, die ik had gekocht omdat ze er stoer over deden op school. Nu vind ik er niets meer aan en vind ik hem zelfs lelijk. Nu wil ik een normale koptelefoon kopen. En zag ik bij bol.com de Sony MDR-ZX300. Bij de MediaMarkt zag ik zo'n soort koptelefoon van Sony (of het was hem, heb niet op het model gelet). En ik zat te denken om die te pakken aangezien die wat kleiner is en dat vind ik wat modieuzer uitzien. Als eerste, welk geluid/specificaties is beter? Die van de Hesh of die van Sony?
En als tweede, is zo'n kleine goed of kan ik veel beter voor een grotere sony/sennheiser gaan? Ik zie van hertz maar wat is beter aan de minimale en maximale? Moet de minimale zo groot of zo klein mogelijk zijn? Groeten.

Sony heeft iets meer frequentie dus hele hoge en hele lage geluiden kun je wel met die sony krijgen.
De sony is iets beter, maar het scheelt niet veel.
als je budget een stuk groter is raad ik je echt nokia bh-905 (150euro) aan, ik heb hem gewonnen bij een spelletje van nokia en het heeft echt een heeeeeeeeeel mooi geluid.
en sinds wanneer kopen wij dingen omdat "iedereen" om je heen het wil?

150 Euro is me toch wat te duur.
Maar bedankt voor je antwoord.
En ik ben ook maar 16 (vorig jaar 15) en je weet misschien hoe dat op een school gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan