Skype blijft op "groen" staan......

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi Allemaal,

Ik krijg het volgende probleem niet opgelost.

Bij mij staat Skype ( en sommige andere in mijn contactenlijst lijst ) altijd op groen ook als we niet openstaan.
Ik heb alles nagekeken wat ik heb aan Skype en messenger en alles er afgegooid.
Dus ik heb helemaal geen skype of messenger meer in mijn pc ( of telefoon) .

Toch sta ik bij mijn contacten nog steeds op groen , als of ik gewoon online open sta.:confused:
Ook mijn vriendin heeft Skype op haar Apple tablet staan en die staat ook open terwijl haar tablet helemaal uit staat.

Wie o Wie weet hoe ik het zou kunnen oplossen :thumb:

Mijn Dank Is Groot ...

Ik probeer natuurlijk te helpen. Maar proberen kun je het. Maak jezelf eens onzichtbaar.

En/of heb je ergens anders op je computer of telefoon je in/of aangemeld en daar niet afgemeld.

Meld je maar weer als dat niet helpt. ;)

Manamana
Dank je wel voor je reactie, Ik heb echt alles (?) gedaan, alles eraf gegooid tot aan mijn Windows live aan toe (wie weet stond er nog een messenger open, dus helemaal geen skype meer , en toch blijf ik bij andere op "groen" staan terwijl ik geen Skype meer heb ..

Op mijn telefoon een nieuwe rom gezet zodat ik zeker wist dat er geen Skype opstond

Wat kan ik nog meer verzinnen ...

Je zegt bij anderen, ja dat kan dan zou ik denken. Je hebt het steeds over anderen en niet over jezelf.

Immers je hebt er alles afgedaan.

Probeer die anderen eens te bereiken. Bel ze even op of stuur een mailtje.

Laat ze jou er eens af gooien als contact. Waarschijnlijk zien ze jou niet dan ook helemaal niet meer.

Het gaat bij jou alleen maar om die anderen. Dat is natuurlijk geen enkel probleem lijkt mij.

Het is vaak twee richtingsverkeer.

Een optie die ik nog niet bedacht had....:thumb:
Ga dit even proberen, kom er op terug , Bedankt :d

Oke ik zie het morgen weer. Ik ga pitten in het Limburgse land. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan