Skype doet het opeens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Skype deed het prima maar nu zie ik alleen het ikoontje in de taskbar en erop klikken geeft geen skype. Hij wordt dus door iets tegengehouden. ICQ Yahoo?? die heb ik recent ge ïnstalleerd mogelijk imcompatibiliteit??

Ja, dat kan.

Twee mogelijkheden:

1 deïnstalleer skype (ik neem aan dat je je inlognaam en wachtwoord weet) en installeer opnieuw, terwijl ook ICQ actief is.

of

2 dé-installeer ICQ en kijk of skype dan weer werkt

Geen van beiden, zou toch ook behoorlijk achterlijkzijn als de een de ander volledig zou blokkeren zonder enige vorm van waarschuwing, dat zou zeker gezien de belangen een giga schadeclaim opleveren dacht ik. Maar goed skype doet het nog steeds niet

Het is Yahoo, voor mij volledig onbegrijpelijk dat zoiets zomaar kan. Of zit er bij yahoo een instelling waarmee je die blokkade kunt opheffen??

Valijn zei:
Zo zie je maar .....
Meld je hem nog ff als opgelost?
Ja Yahoo eraf en Skype deed het weer .... Neemt niet weg dat ik denk dat beiden horen te draaien!!>

Skype doet het plots niet meer

Sinds enkele weken doet Skype het niet meer. Ik heb geen Yahoo programa, geen ICQ. Wie kan mij raad geven? Ik heb Avast antivirus naast de gewone Windowsbeveiliging. Dank voor wie mij kan helpen.

Dit wil nog wel eens helpen:

Naam en wachtwoord onthouden.
via het configuratiescherm Skype verwijderen.
Ook uit de map program files de 'restanten' verwijderen door de map Skype te verwijderen.
Pc opnieuw opstarten.
Skype herinstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan