Ik heb een vriendin die niet echt in de buurt woont (10.000km verder
), en alles ging tot op heden eigenlijk perfect. De afgelopen twee weken was ze voor haar werk in een tijdzone van +4 uur (ergens in rusland). In de tussentijd hebben we 2x heel ff via skype contact gehad. In skype zag ik dat haar lokale tijd -1 uur was (Tijdzone van Engeland, en skype past zich aan aan de tijd van de computer waar je op zit), dus begon wat argwaan te krijgen. Dus ik heb microsoft process explorer gedownload en losgelaten op de Skype.
Daar kon ik twee IP adressen achterhalen, namelijk 92.4.52.192 en 86.176.255.29.
Beide IP adressen zijn afkomstig uit Engeland.
Nu heb ik natuurlijk al gevraagd hoe dat precies zit, maar ze blijft beweren dat ze in Rusland zat voor haar werk.
Maar voordat ik me druk ga maken met alle gevolgen van dien ben ik benieuwd hoe betrouwbaar is Microsoft Process Explorer in combinatie met Skype?

Daar kon ik twee IP adressen achterhalen, namelijk 92.4.52.192 en 86.176.255.29.
Beide IP adressen zijn afkomstig uit Engeland.
Nu heb ik natuurlijk al gevraagd hoe dat precies zit, maar ze blijft beweren dat ze in Rusland zat voor haar werk.
Maar voordat ik me druk ga maken met alle gevolgen van dien ben ik benieuwd hoe betrouwbaar is Microsoft Process Explorer in combinatie met Skype?