Skype gaat telkens uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga naar Start > uitvoeren

Tik deze tekst in het venster: %appdata%\skype
Klik op OK

Verwijder het bestand shared.xml uit de lijst (delete)

Start daarna Skype weer op....

Opnieuw installeren werkt ook niet.
Dat is wat miljoenen mensen dus hebben gedaan en het is pure tijdverkwisting. In plaats van dat Skype de klanten direct informeert, laten ze niets van zich horen. Alle mensen hebben een account en daar staat ook het e-mailadres en ze sturen ook andere e-mails. De fora moeten het weer oplossen. Als ik de fora was zou ik Skype ook maar eens een rekening presenteren.

Het is product wat ik afneem en ik betaal er voor. Heb ik er dan recht op dat het werkt? Storing, kan gebeuren, maar informeer je klanten en compenseer/vergoed de schade en het ongemak!

Laatst bewerkt:
Skype kampt wereldwijd met problemen
Door Olaf van Miltenburg, donderdag 26 mei 2011 14:55
Submitter: rvgeelen, views: 27.249

Skype-gebruikers wereldwijd hebben problemen om verbinding te maken met het netwerk. Zowel Windows- en Mac OS X-clients als Linux-clients zouden moeite hebben om de dienst te starten. Ook toont de website van Skype een foutmelding.

Skype heeft de problemen bevestigd in een Twitter-bericht: "Sommigen van jullie hebben mogelijk problemen om verbinding te maken met Skype en gesprekken te voeren. We onderzoeken het en hopen weldra meer details te kunnen delen." In een latere posting staat dat het probleem geïdentificeerd is en dat een oplossing op komst is.

Op de site staat dat de server een korte pauze heeft en dat dit waarschijnlijk met onderhoud of grote drukte te maken heeft. Op de HeartBeat-pagina, die de status van het Skype-netwerk aangeeft, staan inmiddels instructies hoe gebruikers weer online kunnen komen. Diverse internetters wijzen Microsoft, dat Skype onlangs overnam, aan als boosdoener. Het bedrijf zou de servers migreren. Eind vorig jaar kampte Skype echter ook al met een grote storing.

Bron: tweakers.net

Ga naar Start > uitvoeren

Tik deze tekst in het venster: %appdata%\skype
Klik op OK

Verwijder het bestand shared.xml uit de lijst (delete)

Start daarna Skype weer op....

Dank je wel hij doet het weer :thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan