skype herkent webcam niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloontje

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
mijn ingebouwde webcam van labtop asus N76V heeft het altijd gewoon gedaan. Nu, ineens herkent skype de webcam niet meer.
Ik heb diverse tips van internet al geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. Ook een oudere versie van skype geinstalleerd, ook dat werkte niet. Het beste stuurprogramma voor de webcam is actief (ook nagezocht).
De webcam is niet defect, want hij doet het wel buiten skype dan.
Wie kan me helpen ? B.v.d.

:( Helaas je zegt ook helemaal niets over jouw windows enz.. ( welke windows dus heb je ?? ) ..

En kijk even of bij jou eigen windows firewall wel Skype als uitzondering staat ??
Mocht dat niet zo is, dan moet je die nog wel nadoen en Skype als uitzondering toevoegen, misschien helpt dat ?

P.S. Deze topic hier onder Televisie / DVD / Video thema ??

Denk eerder dat hoort bij -->> http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php/244-Messengers-en-Sociale-netwerken <<-- toch ? :D

Laatst bewerkt:
Dank je voor de tip, maar skype wordt wel doorgelaten door de windows firewall. IK heb windows 7.
Onder welk thema hoort deze vraag van mij dan thuis? ik wil het graag verplaatsen als het meer tips kan opleveren.
B.v.d.

'Beste Royonix, waarom maak je dan niet even een melding zodat we hem kunnen verplaatsen i.p.v. zelf te reageren en niks te melden ?

Ik heb de sectie moderator nu even ingelicht zodat hij hem alsnog kan verplaatsen

:o Mijn Excuus voor, wist ik niet dat voor zoiets ook melding kunnen wij maken .....:(

Beste Terrarabo : kei bedankt voor de link naar de speciale versie. Deze heb ik gedownload en de webcam doet het weer. Superrrrr

Vraag verplaatst.

Graag gedaan, kwam deze oplossing tegen in een ander topic waarbij iemand mij erop wees en ik wist dat er nog een topic liep met hetzelfde probleem, van jou dus :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan