Skype internetverbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kebabsnor

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Hallo allemaal,

Ik heb al een heel lang problemen met skype. Als ik met mijn vriend skype en ik open internet of een spel of zo dan zegt die dat mijn internetverbinding te sloom is en dan ga ik offline en weer online.
Als ik op mijn telefoon ga dan heb ik niet niet alleen ik vind op de pc veel fijner.
Dus ik heb al 3 keer naar ziggo gebeld en heb een hele nieuwe wifimodem gekregen maar dit heeft niets geholpen.
Mijn internet snelheid is 50mb dus dat is zeker niet sloom.
Ook bij google talk val ik weg wanneer ik internet of zo open dus het licht niet aan skype.
Nu komt het gekke hij doet het de hele week niet maar op vrijdag en zaterdag doet skype het perfect maar vanaf zondag weer niet.
En ook met downloaden merk ik dat als ik internet open dat hij gewoon helemaal stopt met downloaden.
Wie kan mij helpen ik ben helemaal radeloos??

Mvg, Kevin

Klinkt mij als een internetverbindingsprobleem ipv een probleem van skype.
Heb je draadloos of bedraad internet? (draadloos, sluit hem dan eens bedraad aan als het weer niet of slecht gaat en kijk of het daaraan ligt).
Je kunt ook even de stappen uit deze internetverbinding herstellen handleiding proberen en kijken of dat helpt.
Draai ook even Ccleaner

Heb bedraad internet.
Handleiding heeft niets geholpen en cccleaner voor zover ik weet ook niet :(

oftewel doet je internet het uberhaupt nog of ligt die er helemaal uit?
modem reset, router restart? helpt dat? oftewel is het een probleem in je huis of voor je huis

Ik kan gewoon rustig op internet of gamen maar wanneer ik wil skype en ik klik internet aan valt me skype weg.
Dit merk ik ook precies hetzelfde met downloaden.
Heb een nieuwe wifimodem van ziggo die nog geen 2 weken oud is dus daar licht het niet aan.
Aan snelheid van mijn pc kan het ook niet aan liggen want heb een game pc van nog geen half jaar oud.
Wifimodem resetten heeft ook geen nut en ook de poorten heb ik al open gezet maar ook dat hielp niet.
Ook met black ops 2 krijg ik om de paar minuten een error die zegt: You Are Disconnected From The Call Of Duty Black Ops 2 Servers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan