Skype, kan niets horen

• Onderwerp starter Onderwerp starter brop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brop

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Ik probeer contact te krijgen met mijn moeder in Hongarije, maar krijg de melding probleem met opnameapparaat, kijk of u de juiste microfoon heeft geinstalleerd. Wie weet wat ik nu kan doen. Het lukt me niet!

Ik probeer contact te krijgen met mijn moeder in Hongarije, maar krijg de melding probleem met opnameapparaat, kijk of u de juiste microfoon heeft geinstalleerd. Wie weet wat ik nu kan doen. Het lukt me niet!

Hallo,

Sluit skype even af haal je microfoon uit de computer. En doe hem er weer in. Ga nu als volgt te werk start>configuratiescherm>geluiden en audioaparaten>spraak>hardware testen> kijk daar of je microfoon werkt. En probeer dan weer skype. Als dat niet werkt ga je naar skype.nl hopen dat je engels kan. rechts boven staat help erop drukken. ongeveer in het midden staat visit forums daarop drukken, ongeveer links boven zie je het voor xp of ligt eraan wat voor besturings programma je hebt. druk daar op skype knowlegde base. en dan weer links zie je een rijtje daar staat troubleshooter daarop drukken. en dan wat daar staat doen.

Laatst bewerkt:
Vervolg, ik kom er nog niet uit

Ik kom al niet eens tot spraak, zou het kunnen dat het ergens anders staat. Ik heb vista op de de PC...

Alvast bedankt voor de hulp

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh je hebt vista uhm heb je de site al bekeken van skype?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan