Skype messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor,

Ik heb er zelf mee gewerkt en Skype is meer een Talking Communication Programm dan een Chat Messenger.
 
Hoe werkt het, en hoe vind ik een vriend, gaat dat via e-mail gelijk messinger, of wat is de eerste instelling, ik hebt het geinstalleerd, maar vind niemand
 
diegene die je opzoekt moet op dat moment wel online zijn op "skype", ik gebruik dit programma al vanaf het begin en bel regelmatig met allerlei kennisen en met zwager in australie. Het enige nadeel is de paar seconden vertraging als ik naar australie bel.
Voor de rest is klank mooi helder en zonder ruis. Het helpt wel als je belt met ADSL of kabel, Telefoon gaat wel maar is trager.


Mike
 
diegene die je opzoekt moet op dat moment wel online zijn op "skype", ik gebruik dit programma al vanaf het begin en bel regelmatig met allerlei kennisen en met zwager in australie. Het enige nadeel is de paar seconden vertraging als ik naar australie bel.
Voor de rest is klank mooi helder en zonder ruis. Het helpt wel als je belt met ADSL of kabel, Telefoon gaat wel maar is trager.


Mike
 
Gebruik het programma ook en maak er niet heel veel gebruik van maar het werkt erg goed en wat het belangrijkste is.
GRATIS telefoneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan