skype met camfuntie op nokia n95???

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Ik gebruik regelmatig Skype op m'n nokia n95. Deze software(gedownd van ovi) bevat ehter geen camfunctie. Weet iemand of er een Skype-progje bestaat met camerafunctie??(wat is anders het nut van die camera voorop??? :p )

Ik ben bang dat deze functie niet ondersteund word om het netwerk niet zo te belasten. VOIP eet weinig bandbreedte maar video conference wel. Ik denk dat ze daarom in de mobiele uitvoering van Skype deze functie niet hebben toegevoegd. Heb net zelf even geprobeerd maar vind deze optie ook nergens.

grtjs jjw

Weird... Ik heb nu als ik bel via skype max. 6 kb per seconde. Maar die camera's zijn toch niet zo goed, dat je er veel bandbreedte voor nodig hebt? Als het HD was, okee..... :confused:

de meeste smartphones hebben tegenwoordig een behoorlijke camera aan boord, ik noem maar de Nokia N8 heeft zelfs 12mp achter en 5mp voor. Dan word het al gauw HD streaming. De meeste providers laten het gewoon niet toe. Ze zijn veel te bang om te grote data stromen over hun netwerk te krijgen. Daarnaast zal er ook een heel stuk commercieel aan vast hangen. VOIP is nog tot daar aan toe maar video conference, dat zou inhouden dat je bijna alles tegen een gering vast bedrag in de maan ook op je smartphone kunt doen, dan lopen ze natuurlijk onkosten mis. Er zijn wel applicaties die het kunnen hoor, je moet ze alleen zoeken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan