Skype Mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
873
Hallo,

Mijn vraag is vrij simpel maar het antwoord ben ik nooit achter gekomen:
Waarom bestaat er voor Skype mobile geen universele versie? Of kan ik hem gewoon niet vinden?

Theoretisch is er voor skype niks meer nodig dan een programma als java, en een wlan-poort.

Of is het gewoon een kwestie van contracten tussen skype en mobiele telefoon fabrikanten?
 
Dit komt omdat java een virtuele machine is die boven op je OS draait. helaas zijn mobile versies beperkt in functionaliteit. tevens is het ook traag in tegenstelling wanneer men direct op de het OS geprogrammeerd.

Dit zal dan de keus zijn dat skype dit niet heeft gedaan. om de gesprekskwaltijd niet te verslechteren, of het niet kan door de beperkte functionaliteit.
 
Maar, stel mijn volgende telefoon die ik koop, waar android 2.2 op zit, en ik zoek een telefoon uit skype's lijst met android 2.2 erop, werkt die skype dan ook op mijn telefoon?
dan is het beide het zelfde OS!
 
Zolang u een android versie wilt draaien op een android OS is dit mogelijk. De prestaties zijn natuurlijk verschillend wanneer het niet over dezelfde hardware wordt beschikt.
 
Oke,

Dus dan weet ik dat de cellphone waar ik naar op zoek ben een veel gebruikt os moet hebben die skype dus heeft :D

En OS veranderen gaat op een cellphone denk ik heel moeilijk? door de hardware enzo...
 
Dat is correct.

Zowel iOS, Symbian en Android versies zijn beschikbaar.

Deze staan vrijwel op alle recente Smartphones.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan