Skype of Cheapvoip (VOIP)
Beste,
Ik gebruik zowel Skype als "Voip"..
Cheapvoip is inderdaad ��n van de vele "clones" die de firma Dellmont/Betamax aanbieden om te "Voipen"..
Ikzelf gebruik meerdere Voip-programmaatjes van hen om vooral GOEDKOOP naar het buitenland te bellen en...met zeer hoge !tevredenheid !
Aangaande de "betalingen" vind ik eveneens "negatieve" berichten maar ik denk dat het merendeel van deze klachten wel degelijk aan de klanten zelf ligt !
In de loop van de jaren dat ik van beide firma's hun VoIP-programma's gebruik heb ik maar ��n keer een probleem gehad, dewelke na een paar dagen werd opgelost (mits hen te mailen).
Ondertussen fungeer ik zelf als VoIP-Kredietverkoper en ik kan u gerust zeggen (op zen belgisch) dat ik serieus wat "stoten" tegenkom bij het ontvangen van betalingen ! Geen, onjuiste of onvolledige mededelingen in de betalingen zodat ik zelf moet uitvissen van WIE de betalingen komen of..soms moet afwachten tot de klant me hierover contacteert.
-> En dit ondanks dit zeer duidelijk omschreven staat hoe dit in zen werk gaat !
Ik kan me dus gerust voorstellen dat diezelfde problematiek zich voordoet als men rechtstreeks krediet aankoopt. Wat moet men immers aanvangen met dergelijke dubieuze betalingen !
Qua aanrekening van de gesprekken zelf is er eigelijk weinig concurrentie op de markt voor Dellmont/Betamax en behoren ze tot de goedkoopste wereldwijd. Maar..de tarieven worden "regelmatig" aangepast en de boodschap om dus regelmatig de tarieven te controleren is dus wel belangrijk om er zeker van te zijn dat je het "juiste" VoIP-programma gebruikt.
Een goede link hiervoor is ;
http://backsla.sh/betamax
Succes nog !
VOIPMAN - Andre
Hi,
ben al jaren een enthousiast Skype gebruiker maar werd deze week gewezen op
www.cheapvoip.com
Aanbod lijkt letterlijk gekopieerd van Skype maar dan goedkoper.
Vroeg me af of iemand ervaring heeft met cheapvoip of met Dellmont want dat is het bedrijf wat er achter zit. Wat ik tot nu toe over Dellmont heb gevonden is niet altijd positief?
Hoor het graag!