skype probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floes3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
hey!

ik heb een vraag over mijn skype. ik heb het geinstaleerd maar het wil niet werken
dit is het enige wat ik krijg:saxasx.jpg

als ik op extra>skype wifi... krijg ik dit: sadasdasdasd.jpg

ander netwerk helpt niet.
meerdere reïnstals gedaan.
ik heb rond gezocht op t internet maar kan hier vrij weinig van vinden.
ook als ik naar programfiles ga staat er in de map skype een map Mobile, met daarin de skype.exe. dus ik dacht dat ik de mobile versie had gedownload. maar na even rond gekeken te hebben is dat niet zo..

ik zie zo spoedig mogelijk een antwoord!

Groetjes Sjoerd

skype kan geblokeerd zijn door de firewall op je computer, als je een uitzondering maakt voor je firewall voor skype of de firewall uitschakelt, is het probleem meschien verholpen!:thumb:
Mocht dit niet werken wil ik altijd nog even meekijken voor je via teamvieuwer.
Dan zul je mij even een privebericht moeten sturen!

Gr,
Tim

dit is het probleem niet, heb heel de firewall even uit gezet. geen verschil. :(

Oke eventueel kan ik via teamvieuwer u een handje helpen.
*knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
@Timmb,

welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je mail adres verwijderd, deze kan eventueel in het profiel aangezet worden. Tevens helpen wij voornamelijk via het Helpmij.nl forum, zo kunnen andere er ook nog wat aan hebben.

al opnieuw gedownload mischien is er iets mis gegaan met downloaden/installeren

Hij gaf al aan meerder reinstals gedaan te hebben

Aanpassing:

Het kan zijn dat om de een rare reden jouw computer besturingssysteem niet compitabel is met de Skype versie.
Probeer via http://www.oldversion.com/windows/skype/ een oudere versie van Skype te downloaden. Ik denk dat dit zou moeten werken.

Laatst bewerkt:
ook kan ik skype niet meer verwijderen, ik krijg de fout melding: Er is een fout opgetreden bij het open van het installatielogboekbestand. controleer of de opgegeven locatie van het logboekbestand bestaat en of het bestand niet alleen lezen is

alle bestanden in de map Skype is alleen lezen uitgevinkt.
kan het installatie logboekbestand niet vinden.. athans ik weet niet hoe die heet.

hierdoor kan ik de oudere versie van skype ook niet installeren...

dit heeft inderdaad gewerkt. maar na n minuut of 2 sluit hij zeg zelf af.. handig hoor dat skype..

Edit; ik had net skype 3.0, deze zag er erg verouderd uit en viel om de 2min weg.
nu skype 5.0 geïnstalleerd, zelfde als bij skype6: geen inlog scherm
enige verschil is dat als ik nu extra>skype wifi doe komt er rechts onder in een pop up met: skype wifi beschikbaar

EDIT2: zelf rond gezocht op internet voor een portable skype, deze werkt echter half. sommige fucties doen het niet.. zoals contacten toevoegen.

Laatst bewerkt:
Hmm, dan is hoogst waarschijnlijk deze versie ook niet compitabel met joun besturingssysteem (wat vrij raar is..) ik zou in dat geval toch nog een oudere versie uitproberen. Een anderen oplossing zie ik ook even niet.

bij skype 3 en hoger krijg ik de fout dat hij niets laadt, skype 2 en lager krijg ik dit: lol.jpg

EDIT: ik denk dat er niet veel mogelijkheden meer zijn... dit is toch een goed werkende windows 7 laptop.
ik vind het erg raar dit hij niet wil werken, nu ik het nodig heb..

ik geloof dat het iets temaken heeft met 32bit en 64bit. ik zie dat je skype alleen kan downloaden voor 32bit, er staat ook bij dat het gewoon hoort te werken op 64bit, wat klopt want op mijn desktop(64bit) doet hij het wel.

Laatst bewerkt:
Hoi Floes3

Ik heb even voor je rond gezocht en heb iets gevonden waar je misschien iets aan zult hebben!

Problemen met je login scherm zijn namelijk vaak voorkomend uit welke versie van Internet Explorer je hebt en welke versie van JavaScript.
Welke versie van internet explorer heb jij geinstaleerd Floes3? Als het niet de aller nieuwste versie is, is het belangrijk dat je je IE Update.
Vervolgens is het belangrijk dat IE goed connect met JavaScript. Om hier zeker van te zijn kan je het best het volgende doen.

Ga naar Windows Start > Type CMD In. Rechtermuisknop er op en uitvoeren als administrator.

Type vervolgens in: regsvr32 jscript.dll

Je CMD zal een melding geven dat lijkt op: XXX.dll was successfully registered.

Nu moet je je computer even opnieuw opstarten en kijken wat hij nu doet.
Laat het wel even weten!

Gr

over het algemeen gebruik ik chrome, weet niet waarom IE er nog op staat... gebruik hem nooit. maar ik zal het eens proberen

EDIT: heb gedaan wat je voorstelde, ging helemaal goed. IE zat op 9, nu dus 10. zelfs chrome geüpdatet maar geen verschil...

Laatst bewerkt:
Ook even gekeken naar je javascript zoals aangegeven?

Ook even gekeken naar je javascript zoals aangegeven?

jup, no difference..

EDIT:

Fixed :)

Er zit iets fout in mijn java script, geprobeerd dit te verhelpen. is niet gelukt.
Rond gezocht op het internet kwam ik iets tegen wat wel nuttig was.

Ik heb Skype geforceerd om het oude inlog scherm te gebruiken, die geen IE nodig heeft.

wat ik gedaan heb:

-Sluit alles van Skype, desnoods via Taakbeheer
-zoek de programme files map van Skype. (c:\Program Files\Skype\Phone)
-Van de Skype.exe een nieuwe snelkoppeling maken
-Eigenschappen op de snelkoppeling en dan bij doel /legacylogin eraan toevoegen.
-klik ok, start de nieuwe snelkoppeling en hij zou het moeten doen.

heeft trouwens alleen opgelost dat ik kan inloggen en video gesprek kan voeren. contacten toevoegen etc. kan niet.
daar voor zal ik de Javascript voor moeten fixen.

Timmb, bedankt voor je Hulp.

MVG,

Sjoerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan