Skype probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pagigoli

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Sinds ongeveer één maand kunnen wij niet meer op Skype komen. Bij aanmelding is er aanvankelijk niks aan de hand. Als we dan contact maken met een van onze vrienden op Skype, die online is, gaat de bel over. Maar er komt geen verbinding. En als we afsluiten blijft die telefoonbel maar rinkelen- of gaat afsluiten soms ook heel erg moeilijk. Proberen we onmiddellijk opnieuw Skype in te loggen, dan komt er bericht: “ Kan Skype niet openen. U bent al ingelogd op deze computer. Meld u af en probeer opnieuw “ Met telkens hetzelfde resultaat. Ook inloggen met een andere account (via outlook- of facebook-account) geeft hetzelfde bericht
Skype verwijderen en opnieuw installeren : zelfde als hierboven.

Ik heb Windows 8,1. Bij de lijst gratis apps staat ook Skype. Maar wat lees ik als ik die wil openen: “ Er is een probleem opgetreden met Skype. Neem contact op met de systeembeheerder om de app te herstellen of opnieuw te installeren “

Een tijdje geleden is er wel een upgrade van Skype automatisch uitgevoerd.

Heeft het iets te maken misschien met virusscanner en firewall ( Mc Afee) ? Of met Spyhunter (een paar weken terug eens laten doen om pc te reinigen..)?

oplossing?

Is het een idee om skype even te de-installeren en opnieuw te downloaden van de site? verhelpt bij mij vaak een boel!
vergeet niet ook de skype data uit je program files te verwijderen na het de-installeren!

succes met je probleem!

Sorry, maar ik gisteren en vandaag al een paar keer Skype opniuew geïnstalleerd. Het probleem blijft..

Mijn probleem is nog altijd niet opgelost. Van alles geprobeerd, ook wat anderen mij suggereerden. er zal maar één oplossing zijn : de pc terugbrengen naar de staat zoals hij uit de winkel kwam. Dat vraagt wat werk, daar ben ik stilaan mee bezig...we zien wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan