Skype problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulb152

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2013
Berichten
310
Hallo,

Ik Skype heel vaak met mijn vrienden en heb ook altijd goede Skype connectie gehad. Na 5 maanden tijd is mijn pc weer terug en wil ik weer Skypen met mijn vrienden.
Dan speel ik vaak BF3 enzo en zij een ander spel. Maar op een één of andere manier valt gaat na een tijdje Skype gewoon totaal weg. Ik hoor dan plotseling mijn vrienden niet meer praten en ik vertel dan soms gewoon wat maar hoor helemaal niets van hun. Ook geen foutmelding van Skype of Windows of zoiets. Dan ga ik naar mijn Skype messenger toe en dan klik ik op verbinding verbreken en dan doet Skype gewoon niets. Dus hij loopt vast. Windows doet pefect maar Skype als enige gewoon niet. Dan moet ik Skype weer helemaal afsluiten en opnieuw opstarten en hopen dat hij het dan wel weer doet. Meestal wel weer en dan ga ik weer 10 minuten Skypen en gebeurt weer hetzelfde verhaal.

Als het gesprek dan bij mij weer vast loopt dan druk ik dus weer op ophangen knop, gewoon om te kijken of Skype vast loopt. Na ongeveer 2 a 3 minuten sluit het gesprek dan en doet reageert Skype weer. Dan klik ik weer op het oude gesprek deelnemen en dan doet hij het nog steeds niet. Als ik dat dan nog een keer doe, dus het gesprek beeindigen en het gesprek weer deelnemen dan doet hij het weer de komende 10 minuten.

Mijn hardware / software:
OS: Windows 7 Ultimate 64 bit
RAM: 8GB
Harde schijf: 1TB Seagate
Videokaart: Nvidia Geforce GTX 560 TI Golden Sample
Moederbord: Asus (niet de aller nieuwste maar ook zeker niet out-dated hoor ;)
Monitoren: 2 monitoren (Dual Monitor)
Antivirus / firewall: AVG Internet security 2013 (up-to-date)

Ik scan met AVG wel wekelijks mijn complete pc. Volgens AVG zijn er GEEN virussen of iets dergelijks gevonden.
Mijn internet provider is zojuist Ziggo geworden, we zijn 2 weken geleden over gestapt van KPN naar Ziggo MAAR met KPN als provider had ik precies hetzelfde probleem dus het zou wel niet aan de router of internet provider liggen, denk ik dan.

Hopen dat jullie wel wat kunnen met mijn gigantische verhaal, maar ja beter iets dan niets...

Heel erg bedankt voor als je de oplossing weet!!!! :D
 
Wat je allereerst kunt proberen is skype verwijderen, vervolgens alle register bestanden verwijderen door met CCleaner (downloaden) het register op te schonen en alles opnieuw installeren.
 
Dag mensen van helpmij.nl,

Ik heb zo juist mijn Skype gedown-grade van versie 6.7 naar versie 6.1 en na mijn mening werkt hij nu goed. Ik kan nog niet voor 100% spreken maar zover ik dat heb gedaan heeft dit probleem zich niet weer voor gekomen dus ik geloof dat ik het probleem heb opgelost!

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan