Skype robot geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

isis123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2010
Sinds jaren maak ik met veel plezier gebruik van Skype, tot vorige week... Opeens krijg ik van meerdere contacten te horen dat ik een stemsverandering heb ondergaan. Heb even een testje gedaan en ik klink idd als een robot. Graag ontvang ik in Jip & Janneke taal tips. Heb op het Internet zitten kijken en kom er niet uit. Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen om het verlossende antwoord te vinden. Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

Ik maak gebruik van Vista, heb voorheen nog nooit met mijn comp geluidsinstellingen zitten spelen, nieuwe versie Skype staat erop, gebruik microfoon van mijn comp

Dit wordt veroorzaakt door een slechte verbindingskwaliteit. Controleer of je verder geen applicaties open hebt staan die je internet gebruiken.

Thanx voor je snelle reactie. Heb alle applicaties gesloten. Er zijn geen veranderingen met voorheen toen het wel naar behoren werkte, op een installatie van Mc Afee na.

Mooi dat je het hebt gevonden :). Skype herinstalleren was inderdaad mijn volgende advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan