skype runtime error bij het verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
Hallo
Ik wil skype verwijderen.Als ik op verwijderen klik bij : configuratie,software.
dan krijg ik dezse foutmelding:

Runtime error (at 79:1454):

Acces violation at address 66219169 in module 'PAVSHOOK.DDL' Read of adress 00000000

Hoe kan dit nou weer en wat is dit??
Ik wil skype gewoon verwijderen

groetjes
 
Een runtime Error is een fout die wordt veroorzaakt door het programma zelf en niet door een beinvloeding van buitenaf. Populair gezegd treedt zo'n fout op wanneer een programma niet helemaal correct is geprogrammeerd.

Je kan altijd ccleaner downloaden en daarmee het programma te verwijderen of skype eerst goed in te stellen en vevolgens te herstarten (skype niet mee laten opstarten) en vervolgens verwijderen.
 
Een runtime Error is een fout die wordt veroorzaakt door het programma zelf en niet door een beinvloeding van buitenaf. Populair gezegd treedt zo'n fout op wanneer een programma niet helemaal correct is geprogrammeerd.

Je kan altijd ccleaner downloaden en daarmee het programma te verwijderen of skype eerst goed in te stellen en vevolgens te herstarten (skype niet mee laten opstarten) en vervolgens verwijderen.

Hoi ik heb skype aangeklikt bij hety programma ccleaner en toen geklikt op waarde verwijderen.Skype is nu weg uit de loijst maar staat nog steeds bij programma enzo.
 
Heb je het misschien verwijderd voor opstarten als de computer mee opstart. Is er geen tweede tabblad om het helemaal te verwijderen; (ik kan het zelf nu niet controleren op deze pc dus...)
 
Heb je het misschien verwijderd voor opstarten als de computer mee opstart. Is er geen tweede tabblad om het helemaal te verwijderen; (ik kan het zelf nu niet controleren op deze pc dus...)



'Heb je het misschien verwijderd voor opstarten als de computer mee opstart.''

hoe bedoel je dit?
 
Laatst bewerkt:
Dat je het misschien verwijderd hebt uit de lijst met programma's die mee moeten opstarten als je je aanmeld en niet volledig hebt verwijderd.
 
Dat je het misschien verwijderd hebt uit de lijst met programma's die mee moeten opstarten als je je aanmeld en niet volledig hebt verwijderd.

Hmm maar hoe krijg ik het dan helemaal verwijdert.Want als ik het op de gewone manier doe geetie nog steeds die foutmelding

groetjes
 
ccleaner: gereedshap: deistalleer programma's en daarmee je programma deinstalleren
 
maar skype zelf heb je nog wel? installeer skype eerst en vervolgens kan je het verwijderen. of probeer het zelf te verwijderen via de verkenner
 
ok dan maar een andere manier: melt je aan in veilige modus en verwijder skype
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan