Skype sporen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wait2see

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Ik wil met iemand gaan skypen, maar wil niet dat mijn huisgenoten dit zien. Dus ik ga, na ieder gesprek, het account van mijn contact verwijderen.

Zijn dan ook meteen alle sporen weg?

Zo nee, wat moet ik doen om die sporen uit te wissen?
Uiteraard gaan we geen bestanden versturen, maar alleen bellen en evt. video via de webcam erbij.

Ik zou in ieder geval via "Acties" de belhistorie wissen.
Om helemaal zeker te zijn even kijken in C:\Documents and Settings\ {username}\Application Data\Skype\{inlognaam}.
Daarbij is {username} je gebruikersnaam in Windows en {inlognaam} je gebruikersnaam in Skype.
Als er alleen maar een paar bestanden staan met .dat als uitgang verder niets aan doen.
Als je CCleaner geinstalleerd hebt zou ik die ook laten opruimen.
Volgens mij zijn er dan voor "normale" mensen (geen computerexperts) geen sporen terug te vinden.

Laatst bewerkt:
Als telkens de belhistory word gewist gaan de huisgenoten dit nog straffer vinden.
Een van de voordelen van zelf een pc te kopen je hebt daar nooit last van :p

LOL :D Toen ik het las schoot ik in de lach. Had ik nog niet eens bij nagedacht. :cool:

Tot nu toe niets gezien van huisgenoten

Ik heb het erover gehad en men is er niet in geslaagd om uit te vogelen met wie ik Skypte. (Weet niet of men eigenlijk wel eens gezocht heeft). Ik beschouw de vraag, dus maar als opgelost. Blijkbaar is het wissen van de history voor huis-tuin-en-keukengebruik voldoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan