Skype Telefoon...

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinjansen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Ik heb gelezen op internet over die speciale Skype telefoons. maar zou ik nou een 56kmodem in mijn pc kunnen zetten en daar gewoon een normale telefoon op kunnen zetten en die laten werken als telefoon?

:8-0: Begrijp ik het goed dat je nu geen 56k-modem in je pc hebt (en dus nu internet via bijv. kabel of adsl), maar er een modem in wilt zetten om er mee te kunnen bellen???

Dan zou ik in jou geval eerder kijken naar zo'n Skype-telefoon. Er zijn ook dect-telefoons te koop met een extra dongle. Die dongle prik je op je pc, zodat deze telefoon dienst kan doen als gewone telefoon alsook Skype-telefoon.

ja ik internet via de Kabel...
En heb die USB telefoons wel gezien maar heb me oude KPN toestel ook nog dus ik dacht mischien werkt dat wel als ik me 56k er in doe en dan me KPN telefoon er op aan sluit en dat op een manier Configureer

Ik denk niet dat dat gaat werken. Maar misschien heeft hier iemand andere ideeën over?

Gebruik je Skype zelf al wel op je pc?

ik heb skype zelf wel maar het is irritand met een koptelefoon en ook als je een spel speelt ofzo.

Begrijp niet wat voor zin het heeft om via je pc te bellen als je het over een gewone lijn gaat doen.(dan betaal je nog evenveel als met een gewone telefoon)

De opzet is om via een snelle verbinding te gaan bellen.

irritant met koptelefoon?? een hoorn in de hand en DAN computeren is nog irritanter, vind ik. maar een gewone telefoon in een modem(kaart) prikken gaat niet werken. wat ook leuk is, is een usb dongle+headset kopen en zo telefoneren via Skype of msn-en.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan