Skype werkt niet naar wens

• Onderwerp starter Onderwerp starter YvoB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

YvoB

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Beste iedereen,

Ik heb een erg hinderlijk probleem met mijn Linux Mint. Als ik Skype installeer op mijn PC, werkt het niet goed. Als ik inlog, loopt het na een tijdje vast. Ik kan geen chats meer verzenden of ontvangen, ik kan mijn status niet aanpassen en ik kan ook niet meer uitloggen. Als ik op 'quit' druk, loopt het totaal vast. Ik kan Skype niet meer openen (ook al ben in ingelogd) en ik kan er dan ook eigenlijk niks meer mee. Als ik mijn PC herstart, geeft hij aan dat Skype niet meer reageerd (waar ik natuurlijk al achter was). Dit blijft zich allemaal steeds herhalen wanneer ik Skype gebruik. Vaak heb ik het ook niet door als het vastloopt want ik kijk dan een tijdje niet. Later kom ik er dan achter dat ik niks kan verzenden, en dat weet ik al hoe laat het is. Ik heb al heel vaak geprobeerd Skype opnieuw te installeren op verschillende manieren, maar het probleem blijft. Kan iemand mij helpen? In ieder geval alvast bedankt!

Yvo

@wakman: werkt Ccleaner ook in Linux Mint, want dat draait de topic-starter, geen Windows...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik geen windows op die PC dus ik heb ook geen CCleaner.

Na installatie in Xubuntu versie 13.04 werkt skype niet (geen geluid).

Hallo,
Ik heb zojuist skype geïnstalleerd (via Synaptic pakketbeheer) in Linux Xubuntu versie 13.04 (raring ringtail).
Ik kan 'm echter maar niet aan de praat krijgen, d.w.z. skype opent correct, ik zie mijn contacten enz., maar als ik de test-echodienst gebruik, en tekst inspreek, krijg ik die ingesproken tekst niet te horen. Mijn Logitech losse webcam geeft wel beeld. Ik probeer in de geluidssectie van alles, maar .... geen geluid!
Wie heeft het juiste "recept" voor mij?!

@robverment
Als member uit 2002 zou je kunnen weten dat je niet zomaar kan inbreken in oude topics.
Uit de voorwaarden:
Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
Je mag zelf een nieuw topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan