skype werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank111

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2013
Berichten
6
Na verschillende mails ivm MSN en Skype, heb ik gedaan wat gezegd werd. Msn vervangen door skype.Ook hotmail is vervangen door outlook

ik heb de nieuwste versie van skype . nu zijn er 3 gebruikers van mijn pc , 3 accounts kunnen perfect oulook gebruiken .

één van de drie accounts kan skype niet gebruiken op de zelfde pc
Bij het opstarten van skype opent het venster wel en heel kortstondig verschijnt de het venster zonder contactpersonen en na paar sec komt de foutmelding van skype , bij het zoeken met de probleemoplosser slaat skype af ,,,,,en zo gaat het al sedert de overstap
Ook al het wachtwoord van microsoft account gewijzigd , niets helpt bij die ene account ,,,,,,,raar des te meer dat inloggen met de zelfde gegevens op oulook wel goed gaat

kan er mij iemand een oplossing geven voor dit raar fenomeen
dank u
 
verwijder alles eens van skype en msn,en begin eens helemaal opnieuw
 
ik heb het programma skype al verschillende malen gewist en terug opgeladen ,, msn messenger is niet meer te installeren en is dus ook niet aanwezig . steeds het zelfde probleem ,één account van de drie kan geen skype gebruiken.

Windows 7 is geinstalleerd op pc
 
Hallo, ik heb exact hetzelfde voor als frank, dus het is geen alleenstaand probleem. Bij 2 accounts is de overstap van MSN naar Skype probleemloos verlopen, maar bij een derde account krijg ik steeds na inloggen quasi onmiddellijk de melding "Skype werkt niet meer" en dat er "naar een oplossing gezocht wordt"... Heb Skype ook al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar daar heeft het niks mee te maken. Ik zou ook wel blij zijn moest hiervoor een oplossing gevonden worden :)
 
Ik heb het ook maar ik gebruik maar 1 account en net bij dat account krijg ik steeds de melding Skype werkt niet meer
 
Ik heb het ook maar ik gebruik maar 1 account en net bij dat account krijg ik steeds de melding Skype werkt niet meer
Hier hetzelfde probleem sinds vanmiddag, kreeg melding dat Skype update heeft verricht, daarna die melding dat Skype niet meer werkt en naar een oplossing wordt gezocht. Andere gezinsleden kunnen moeiteloos met hun microsoft account inloggen behalve ik...
Deze problemen nog nooit gehad met MSN... bah!
 
Je kan het oplossen door skype te verwijderen en later een oudere versie te installeren (google is your friend)
 
Heb oudere versie geïnstalleerd, en skype werkt weer voor mij. Maar blijf nu wel melding van update krijgen, ondanks dat ik automatische updates heb uitgeschakeld binnen Skype....
 
Hallo, daarnet toevallig nog eens met die ene account proberen in te loggen op Skype.... en tot mijn verbazing werkte het! Ik heb zelf niks moeten doen (geen oudere versie geïnstalleerd ofzo), dus het probleem heeft zichzelf opgelost bij mij :d
 
hallo

na zowat alles geprobeerd en programmas verwijderd te hebben en terug geinstalleerd hielp niets en pc liep veel trager door up dates ,uiteindelijk een recover gedaan en terug gezet naar 2010 (aankoop datum) het geen ik nodig had terug gedownload ,skype terug geladen .Nadien werkte alles prima met alle accounts !!!!!!!! vraag me niet hoe het komt , was het laatste wat ik met recovery kon doen
gelukkig werkt alles nu goed

dank voor de feedback het is opgelost :)
 
Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen, na diverse dagen pogingen te hebben ondernomen kreeg ik gisteren een melding van Skype dat ze een update hebben doorgevoerd die verscheidene inlogproblemen zou oplossen!
Hier dus nu ook probleem opgelost! :thumb:
 
soms lost alles zich vanzelf op ,,,,vervelend natuurlijk als je nieuwsgierig bent hoe het kwam .

gelukkig hebben we hier een middel om ervaringen uit te wisselen

thx voor de feedback nogmaals
 
skype in messenger

Tot vannacht perfecte werking Skype met inloggen via Microsoft account
Vanmorgen voorbij.... het wijzigen van wachtwoord en/of beveiligingsgegevens helpt niet.
Is dit op skypeniveau??? of kan ik zelf nog wat doen???

ninaC
 
hallo , zelfde probleem hier .
Met verschillende accounts geprobeerd en telkens de melding bij het inloggen "sorry we herkenden uw inloggegevens niet ,probeer het opnieuw "

dus ja ik zal maar effen wachten tot het zichzelf hersteld ,gisteren ging het wel nog

groetjes
 
Gelijk heb je

hallo , zelfde probleem hier .
Met verschillende accounts geprobeerd en telkens de melding bij het inloggen "sorry we herkenden uw inloggegevens niet ,probeer het opnieuw "

dus ja ik zal maar effen wachten tot het zichzelf hersteld ,gisteren ging het wel nog

groetjes
 
het is terug in orde gekomen ,alles werkt weer zoals vroeger

raar maar waar .hadden we vroeger ook wel eens met msn .

niets doen en wat afwachten ,,,,,,,,,
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan