Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Hallo,

ik heb wat vragen over skype
Weten jullie ik of dit programma veilig kan installeren of zit er veel spyware in dit programma?

En moet je voor dit programma ook een microfoon hebben of kan je ook gewoon typen (een soort msn misschien?)
Ik heb namelijk geen aansluiting voor een microfoon dus als het alleen maar op een microfoon werkt heb ik er dus niks aan.

Mijn vrouw heeft het er steeds over en wil dit programma graag installeren, maar ik ben er een beetje wantrouwig over.
onterecht misschien?

Laatst bewerkt:
Skype heeft geen last van spyware, het progje is veilig. Je kunt "chatten" via Skype. Als je een webcam met ingebouwde microfoon hebt, kun je ook normaal "bellen".

suk6
Ton

geen aansluiting voor een microfoon dan heb je ook geen geluidskaart.
Skype werkt juist met geluid.
Het is geen msn daar kun je het niet mee vergelijken.

Waar wil je Skype voor gaan gebruiken?
Bellen naar pc's of naar vaste telefoons? Is dit laatste het geval, kijk dan eens op www.Voipbuster.com
Met Voipbuster kan je WEL gratis bellen naar vaste telefoons. Met Skype niet.

puppie zei:
geen aansluiting voor een microfoon dan heb je ook geen geluidskaart.
Fout...

Ontopic: Je kan met skype idd gewoon berichtjes typen maar dan moet de ontvanger ook skype hebben. Je kan (nog ??) niet met msn'rs (via e-mail) chatten via Skype.

Alhoewel steeds meer mensen overstappen naar Skype...

bedankt voor jullie berichten.
Mijn vrouw wou het gaan gebruiken omdat haar zus het ook heeft.
ik heb wel een geluidskaart.
echter ik heb losse boxen die op de geluidskaart zitten en ik heb verder na mijn weten geen verdere ingangen.Everest zegt dat ik deze geluidskaart heb:

Geluidskaart: SoundMax Integrated Digital Audio (Intel D865GLC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan