Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Heeft iemand ervaring met het programma skype. Het klinkt allemaal erg mooi.

Nou ja, dat is het ook .... maar het hangt ervan af hoe en in combinatie waarmee je het wilt gebruiken (mobiel, voip, intern.+bellen .....)
Ik heb een tegoed van een tientje genomen waarmee ik voor 2 cent per minuut bel naar vaste nummers (mobiel maakt niet uit in verg. met je mobieltje!) en dat werkt meestal goed.
Nadeel als je alleen skype hebt: je bent niet bereikbaar via een eigen vast telefoonnummer.

Ik heb ook Skype, naast mijn vaste aansluiting en mobiel. Het werkt goed en het geluid is verstaanbaar. Maar ik gebruik het niet veel. Ik Skype eigenlijk maar met een paar mensen, die ook Skype hebben.

Ik skype voornamelijk in het buitenland. Dan kun je met skype uren bellen ipv met een gewone telefoon minuten. Je kan beltegoed nemen via iDeal en dat gaat heel makkelijk. Het geluid bij mij is hetzelfde als via de telefoon. Overigens kun je tegen een vergoeding een vast skype nummer nemen en dan ben je wel bereikbaar via een gewoon nummer. Ik zou het nìet ter vervanging van een gewone telefoon nemen, maar het is erg handig als je mensen kent die vaak in het buitenland zitten en als je zelf reist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan