skype?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
hallo, ik plaats dit maar even bij algemene vragen omdat ik niet weet wat de oorzaak vh probleem is.
ik heb voor iemand een site gemaakt, joomla. mbv artisteer.
links heb ik een contactmodule gemaakt, onder het menu.

nu zie ik bij mezelf op het scherm: afbeelding nr1.jpg
en bij haar thuis: afbeelding nr2.jpg

is dit een skype iets, die blauwe achtergrond en extra plotseling verschenen vlaggetje?

en belangrijker nog: hoe kom ik er van af?

bvdank, jeel2008

Bijlagen

• nr1.jpg
    nr1.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 52
  • nr2.jpg
    nr2.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 47
hallo tweettweet,
ik heb zojuist even gezocht en vond hier : http://www.skypebuzz.nl/2009/06/skype-verandert-telefoonnummers-op.html
dit om het probleem te verhelpen:

<meta name="SKYPE_TOOLBAR" content="SKYPE_TOOLBAR_PARSER_COMPATIBLE">
in de header zetten

bij IE zou men het ook zelf onder Extra kunnen doen, maar je ziet die optie alleen als je skype geinstalleerd heb , vermoed is (want ik zie m niet)

maar is dit nu een typisch IE iets, of doet Firefox bijvoorbeeld dit ook, dit automatisch blauw maken van de achtergrond?

hoe dan ook, bedankt voor je reactie

jeel2008

In Firefox is er een plugin die dit doet, deze wordt geinstalleerd als je Skype installeerd (weet niet of het opt-out is). In ieder geval, het punt is dat mensen dit meestal zelf willen, anders zouden ze de plugin niet installeren! Dus meta's toevoegen is niet echt een strak plan.

hallo that guy, en bedankt voor je antwoord.

ja, ik snap het. maar omdat skype vanzelf dit belding (blauwe achtergrond etc) activeert na installatie, toch?, denk ik dat veel mensen niet eens weten dat ze dit kunnen uitzetten. die mensen willen skypen maar krijgen dit er 'gratis' bij/in beeld en het is maar de vraag of ze dat willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan