Skyrama-banner op alle internetsites weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

williwaw

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Dag, mijn zoon heeft vandaag het spel Skyrama ontdekt. Vindt ie prachtig. Helaas heeft dit spel een banner links op mijn internetsites geplaatst, zodat ik dit overal tegenkom. IK WIL HET WEGHEBBEN! Help, weet iemand raad?

helpmij01.jpg

Cookies verwijderen al geprobeerd? Het beste kan je voor de handleiding hier even kijken, het is alleen wel in het Engels, maar het is niet zo moeilijk en met alleen de plaatjes kom je ook een heel eind.

Succes!

Je kan ook Google Chrome gebruiken en dan Adblock downloaden, maar ik denk niet dat het hier zo zeer om reclame gaat.

Cookies verwijderen al geprobeerd? Het beste kan je voor de handleiding hier even kijken, het is alleen wel in het Engels, maar het is niet zo moeilijk en met alleen de plaatjes kom je ook een heel eind.

Succes!

Bedankt, ik heb de cookies van die site verwijderd ahv je link.

Je kan ook Google Chrome gebruiken en dan Adblock downloaden, maar ik denk niet dat het hier zo zeer om reclame gaat.

En ik heb op jouw advies adblock gedownload, maar dan voor Firefox. Die browser vind ik handig voor mijn Joomla!-websites ivm de add-on Firebug. In ieder geval, mijn bezochte sites zijn rustiger en met veel minder reclame, bedankt voor de tip.

Verder moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik ook via de werkbalk van mijn browser op een of andere manier via Beeld-->Zijbalk de gegevens van Skyrama heb verwijderd. In ieder geval het is weg. Skyrama zelf geeft overigens aan dat zij er niets mee van doen hebben. De balk is verschenen toen mijn zoon de site als bladwijzer aanmerkte. Toch vreemd, want bij geen enkele site die ik ooit als bladwijzer aangemerkt heb is dit gebeurd.

Hoe dan ook, alles is weg.

AndreazZz en flashpower1, bedankt voor jullie goede en snelle hulp. Slotje kan erop!

Hoi,
je mag hem zelf op opgelost zetten.
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan