" Sla Vista nu maar over "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Tja, da's een probleem voor bedrijven, maar dat zal particulieren niet weerhouden....

Toen Vista uit kwam stonden er rijen voor de winkels die meer dan 500 euri's betaalden voor een exemplaar van Vista Ultimate !

Niet dat ik er dat ooit voor betaald heb, maar goed....

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, da's een probleem voor bedrijven, maar dat zal particulieren niet weerhouden....

Toen Vista uit kwam stonden er rijen voor de winkels die meer dan 500 euri's betaalden voor een exemplaar van Vista Ultimate !

Greetz,

Harry.
Illegaal, Harry? :p

Hoi !

Nee, aan Vista niets veranderd, geen bootloaders, Vista-loaders, o.i.d.

Maar: ik heb nergens gelezen dat je je eigen bios niet mag " updaten ".

Tja, en dat een @Microsoft OS daardoor " denkt" dat ik al betaald heb.........

Da's niet mijn probleem, lijkt me.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Nee, aan Vista niets veranderd, geen bootloaders, Vista-loaders, o.i.d.

Maar: ik heb nergens gelezen dat je je eigen bios niet mag " updaten ".

Tja, en dat een @Microsoft OS daardoor " denkt" dat ik al betaald heb.........

Da's niet mijn probleem, lijkt me.

Greetz,

Harry.
Haha, zo hoor ik het graag! :evil:

Hoi !

Greetz,

Harry.

die mensen zullen achteraf heel erg spijt hebben gehad dan denk ik :p

m'n baas had toen ook vista gekocht, en is na een week weer overgestapt naar XP :D
hij vond het echt een verschrikkelijk programma, hij gebruikt nu nog steeds XP.

Ik heb hier 3 hp's 2 dekstops en 1 laptop en ze hebben allemaal XP. Maar je voelt dat XP zwaar aan het worden is, heel zwaar, er zijn zoveel updates dat alles slomer word.

Hoi !

Win XP bestaat al sinds 2001 !

Nu ben ik wat ouder dan de meesten van jullie, maar in het digitale tijdperk blijf je toch niet hangen bij een OS uit de "ijstijd" ??

Ik begrijp het wel: lekker makkelijk, je hoef niets bij te leren, je hardware niet te updaten etc. etc.

Maar er komt echt een keer een eind aan Win XP !

Je hoeft van mij geen @Microsoft te gebruiken, maar ook bij Linux (bijv. Ubuntu) heeft de tijd niet stilgestaan, evenals bij het OS van @Apple.

Inmiddels is het XP-concept echt achterhaald, maar wil je ondanks dat toch bij XP blijven " omdat het zo lekker stabiel draait ": mijn zegen heb je.

Maar begrijpen, zeker van de " jeugd" doe ik het niet !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Win XP bestaat al sinds 2001 !

Nu ben ik wat ouder dan de meesten van jullie, maar in het digitale tijdperk blijf je toch niet hangen bij een OS uit de "ijstijd" ??

Ik begrijp het wel: lekker makkelijk, je hoef niets bij te leren, je hardware niet te updaten etc. etc.

Maar er komt echt een keer een eind aan Win XP !

Je hoeft van mij geen @Microsoft te gebruiken, maar ook bij Linux (bijv. Ubuntu) heeft de tijd niet stilgestaan, evenals bij het OS van @Apple.

Inmiddels is het XP-concept echt achterhaald, maar wil je ondanks dat toch bij XP blijven " omdat het zo lekker stabiel draait ": mijn zegen heb je.

Maar begrijpen, zeker van de " jeugd" doe ik het niet !

Greetz,

Harry.

Volgend jaar Windows 7

Als aanvulling op Harry's post, Ubuntu is echt het beste alternatief dat ik me kan bedenken als Windows geen optie is.
Wat is dat een heerlijk besturingssysteem zeg!

Als aanvulling op Harry's post, Ubuntu is echt het beste alternatief dat ik me kan bedenken als Windows geen optie is.
Wat is dat een heerlijk besturingssysteem zeg!

Ben dat op dit moment op een pc van me aan het installeren.

Ben ik het niet mee eens :confused:
Ubuntu is mooi en slim gemaakt, maar om alles probleemloos te kunnen draaien zou ik windows nemen. Minimaal windows XP:p

windows vista draait sinds Service Pack 1 gewoon goed hoor, maar doordat het voor die ene service pack zo in de zeik is gezet wil niemand het meer.
ik las laatst trouwens dat hij goedkoper werd als vista

ik d8 juist duurder, en ik heb vista altijd een ... systeem gevonden, maakt niet uit met welke service pack ik draaide, nu windows 7 en XP kunnen vergelijken met Vista, en wat mij betreft mogen ze vista in de brand steken, had nooit op de markt mogen komen :p

ach, op zich is het voor de concurenten van microsoft een goede stap geweest dat ze vista uitbrachten :P

Voor de gewone mens is Vista geen slecht OS. Chatten, internetten wat muziek horen, Word bestandje typen. Zeker na SP1 zijn er al een pak minder problemen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan