Slaapstand, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hallo,
als ik een spel speel (bv CoD4) dan kan ik hem ong 5Min spelen en dan loopt hij vast en dan gaat mijn pc in de slaapstand staan. Dan kom ik er niet uit en moet ik dus mijn pc opnieuw opstarte. Kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen?

Specs:
MSI P35 Platinum
MSI 8800GTX OC
E6600 @ 2.4Ghz
Corsair 2GB 667 Mhz
Cooler Master IGreen 500 Watt suply
WD SE16 250 GB

Alvast Bedankt

Ga even naar je configuratiescherm en klik dan op energiebeheer.

Zet alle energiebesparende opties op 'nooit' en kijk dan of je probleem verdwenen is!

Kan er soms nog een ander programma op je comp zijn die je uit het spel gooit?
Ikzelf heb dat probleem als SpySweeper een melding geeft dat ie me naar het buroblad teruggooit en dat dan soms de comp hierna alleen maar te herstarten is dmv de aan/uit knop.

Dit probleem los ik op door voor het spel te starten SpySweeper uit te schakelen, ga ik hierna weer het net op start ikeerst spysweeper weer op.

Misschien heb je hier wat aan, Succes

Waarschijnlijk zit er bij je moederbord cd wel een programma waarmee je kunt zien hoe warm alles is. Maak ook even je fans schoon maken want het kan zijn dat je pc over verhit raakt. Maar dan vind ik het wel raar dat hij zich in slaapstand zet.

ram je niet perongeluk te veel knoppen in bij het spelen van cod4 :P

haha nee ik druk niet zoveel knoppen in in spectate(want dan gebreurt het ook soms). maar ik kan me ook niet voorstellen dan mijn videokaart te heet word ofzo want ik heb het niet in crysis en dat spel heeft wel wat meer rekenkracht nodig.

en je weet cker dat je voor alle apparaten de nieuwste drivers hebt ?

en kun je ook niks vinden in de systeem log bestanden ?
misschien 1 of andere fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan