Slaapstand voorkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hoe kan ik er voor zorgen dat als mn applicatie open staat maar er nix word gedaan door de client, de pc niet in standby gaat?

Alvast bedankt :D

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar bij Configuratiescherm -> Energiebeheer (Windows XP & Vista) kun je op het tabblad Energiebeheerschema's standby en slaapstand aanpassen.

Succes!

Ja, maar het is niet de bedoeling dat ik die instelling ga liggen aanpassen met mn programma. Er zijn programma's (bv media player or µtorrent), die als ze open staan voorkomen dat je pc in slaapstand gaat, dat wil ik hebben voor me progie.

Ik weet niet veel van programmeren af, maar het lijkt me handig voor de mensen die daar wel iets vanaf weten, welke taal je schrijft? C#, VB, Delphi.

je kan je prog elke zoveel seconde iets actiefs laten doen, of het register aanpassen. (denk ik)

@blind: ben je blind, dit is het Visual Basic topic xD

Nee, heel erg slechtziend (5%) = Maatschappelijk blind (onzin vind ik, maarja ;p)
Ik keek bij de 25 nieuwste topics, vandaar.

hehe.

Wat vord gezien als iets actiefs doen? En ik heb geen idee hoe ik met het register werk, dus ik blijf er liever gwn uit tenzij het echt nodig is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan