slaapstand werkt niet meer op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannekew

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Na het installeren van een nieuwe harddisk en het daarom opnieuw installeren van alles, werkt onze laptop niet meer goed. De slaapstand werkt niet meer. Ik krijg de foutmelding dat er iets mis is met het stuurprogramma microsoft PS/2 keyboard intellitype pro.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Het gaat dus om een laptop, ik weet niet of die wat anders nodig heeft dan een gewoon keyboard.

Waarschijnlijk moeten er nog voor deze laptop specifieke driver(s) worden geïnstalleerd. Heb je bij de laptop ook een CD met hulpprogramma's of drivers?
Anders op de site van de fabrikant kijken of er specifieke drivers te downloaden zijn.

helaas

helaas, ik heb de laatste drivers geïnstalleerd en het helpt helemaal niet! Verder nog ideeën?

Overigens, zodra hij probeert in slaapstand of standby te gaan staan, krijg ik dus de foutmelding en vervolgens doet daarna de internetverbinding het niet meer. Alleen opnieuw opstarten helpt dan.

Hallo

Het is duidelijk dat er de een of andere driver tekort is , of de verkeerde geinstalleerd....

Of : monteer die vorige harde schijf voorlopig in de p.c. en kijk wat er allemaal dient te worden geinstalleerd van drivers ...

Of : neem een image van deze schijf en restore die gewoon op de nieuwe harddisk .

De laatste is uiteraard de snelste en zo heb je meteen een "backup" indien er later ooit nog eens iets misloopt ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan