Slaapstand Wordt Niet Ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ftweety87

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2007

Hallo allemaal,

2 dagen geleden heb ik mijn laptop opnieuw geinstalleerd. Maar nu werkt mijn slaapstand niet meer :( Op internet heb ik gezocht hoe ik dit kon verhelpen. Dit kon dus door middel van de configuratiescherm. Maar de optie slaapstand ontbreekt. Ik ben er dus achtergekomen dat de slaapstand niet meer wordt ondersteund. Voor de installatie werkte het wel. Kan iemand mij helpen.? :(

Volgens mij is er een optie onder configuratiescherm > energiebeheer, waar je slaapstand kan inschakelen.

Daar kun je ook instellen wat er moet gebeuren als je de aan/uit knop indrukt en wat als je de klep van de laptop dicht doet.

Vr.Gr. Egel.

Dat heb ik ook al geprobeerd, maar helaas komt daar ook niets van terecht als ik naar de optie kijk met: ''Als ik het beeldscherm van de draagbare computer dichtklap''
Als ik op dat pijltje ernaast klik, krijg ik alleen de optie ''Geen Actie Ondernemen''

Verder heb ik er ook niet zoveel verstand van :(
Mijn touchpad scroll deed het ook niet na de installatie, maar daarvoor kon ik een driver downloaden en installeren.. Bestaat dat ook voor de slaapstand.??

Staat in de bios wel de ACPI "aan".
Dan kan windows dit verder ondersteunen en dat vind je onder rechtermuisklik op het bureaublad dan [eigenschappen] dan tabblad [schermbeveiliging] en button [energie] en dan tabblad [slaapstand].
Kan ook zijn dat je ff je windows moet updaten.

Van alles de juiste drivers (up to Date) ? of van de originele cd (recovery) de drivers afgehaald.

Mensen ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp en aandacht. Dankzij een vriend is mijn probleem verholpen..
Nogmaals allemaal bedankt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan