slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben3

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
40
hallo,

2 dingen

1 <>als ik de pc (wxp sp2 ) in de slaapstand zet gaat ie van zelf weer aan na een bepaalde tijd (ongeveer na 7 uur oid ).

2 <>als ik weer uit de slaapstand ga dan funcioneert de boel niet goed meer,als ik bv een snelkoppeling op het buroblad aanklik doet ie alle snelkoppelingen selecteren, of als ik een wachtwoord wil invoeren voor hotmail dan zegt ie dat het een foutief wachtwoord is, dit alles los ik op door de pc uit te zetten en opnieuw opstarten (herstart lukt ook niet van uit de slaapstand ) maar handig is anders ,kan ik net zo goed de pc meteen de 1e keer afsluiten ( ben ik nog sneller ), herkent iemand dit ?

groet ben.
 
Ga via Start naar Help en ondersteuning en type in het zoekvenster "Slaapstand".
Druk op het pijltje.
In de linkerkolom staan nu drie rubrieken, lees die alledrie eens door.
Slaapstand kan nog al eens problemen geven.

(Geen Help en ondersteuning in je Startmenu? Doe dan eerst het volgende:
Ga met je muis op Start staan, klik rechts, dan Eigenschappen, dan Menu Start aanvinken (in "bolletje"),
vervolgens op knop Aanpassen en dan tabblad Geavanceerd. Vink aan de regel Help en ondersteuning.)

Als je geen laptop gebruikt zou ik de slaapstand niet gebruiken.
Doe je PC aan zodra je hem nodig hebt en doe hem uit als je gaat slapen.
Slaapstand en standby hebben hoogstens nut als je accu's moet sparen.
 
Boeing_737 zei:
Ga via Start naar Help en ondersteuning en type in het zoekvenster "Slaapstand".
Druk op het pijltje.
In de linkerkolom staan nu drie rubrieken, lees die alledrie eens door.
Slaapstand kan nog al eens problemen geven.

(Geen Help en ondersteuning in je Startmenu? Doe dan eerst het volgende:
Ga met je muis op Start staan, klik rechts, dan Eigenschappen, dan Menu Start aanvinken (in "bolletje"),
vervolgens op knop Aanpassen en dan tabblad Geavanceerd. Vink aan de regel Help en ondersteuning.)

Als je geen laptop gebruikt zou ik de slaapstand niet gebruiken.
Doe je PC aan zodra je hem nodig hebt en doe hem uit als je gaat slapen.
Slaapstand en standby hebben hoogstens nut als je accu's moet sparen.

hallo,

ik gebruik de slaapstand omdat de opstarttijd van de pc vrij lang is dus ik dacht, handig zo een slaapstand maar in mijn geval dus niet ,maar ik ben toch benieuwd wat het probleem kan zijn ? het behoort toch gewoon te werken ?

groet ben .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan