slaapstand????

Status
Niet open voor verdere reacties.

riniet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Berichten
2
Enkele weken geleden kreeg ik mijn computer niet aan. Toen ik thuis kwam stond hij aan en deed alles het, terwijl ik bij weggaan niets had. Dit geberude 1 keer en daarna deed hij het weken goed, nu is het iedere keer dat ik mijn computer niet aankrijg. Ik had niets aan mijn instellingen veranderd. Na ongeveer twee uur start hij opeens op. Ik heb gelukkig mijn oude computer ook nog, maar dit is heel vervelend. Vanmiddag begaf hij het helemaal. Ik heb Vista Ultimate, een ASUS P5B-E PlusC2D moederbord. Het lijkt of de computer in slaapstand gaat, waar hij plotseling uit ontwaakt. Ik weet niet of het aan het moederbord ligt of aan Vista. De spanning op het moederbord is nagemeten en deze lijkt goed. Heeft iemand advies?
 
Ik denk dat je inderdaad even bij je energieinstellingen moet kijken. Misschien dat hij op sluimerstand staat (de "vervanger" van de slaapstand). Als hij in deze stand komt, moet je hem met de aanschakelaar weer aanzetten.

Of gewoon een paar keer goed hard op de spatiebalk rammen, dat helpt ook wel eens.
 
ik heb een soort gelijke probleem

ik had mijn laptop aanlaten staan toen ik was gaan douchen en toen ik terug kwam stond hij helemaal vast

dus ik handmatig de Laptop gereboot en sinds dien geeft hij helemaal geen beeld meer aan
zou hij dan ook vast zitten in zijn slaap stand? zo ja hoe kom ik daar uit?
 
Bij mij is het nu zo dat mijn computer ongeveer 5 minuten niets doet en daarna langzaam aan begint aan te slaan. Hij heeft duidelijk alleen een hazeslaapje nodig. Het is overigens wel byzonder irritant. Ik heb alle instellingen zo gezet dat hij nooit in slaapstand kan gaan. Het lijkt of het moederbord zelf het doorschakelen tegenhoudt en dan spontaan toch weer begint te werken. Heeft jouw computer helemaal niets meer gedaan of sloeg hij na 'n periode ook spontaan weer aan?
Groetjes van Rinie
 
Bij mij is het nu zo dat mijn computer ongeveer 5 minuten niets doet en daarna langzaam aan begint aan te slaan. Hij heeft duidelijk alleen een hazeslaapje nodig. Het is overigens wel byzonder irritant. Ik heb alle instellingen zo gezet dat hij nooit in slaapstand kan gaan. Het lijkt of het moederbord zelf het doorschakelen tegenhoudt en dan spontaan toch weer begint te werken. Heeft jouw computer helemaal niets meer gedaan of sloeg hij na 'n periode ook spontaan weer aan?
Groetjes van Rinie
mijn laptop doet helemaal niks

druk de aan knop in en ik zie alleen maar zwart beeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan