Slaat uit en start opnieuw op...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veldvalkje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Hoi,

Ik heb onlangs een andere pc (2de hands) in gebruik genomen. Er doet zich helaas 1 probleem voor....hij kan zomaar uit het niets uitvallen en dan start ie opnieuw op. Dan start ie ook normaal door. Zet ik hem nu voor langere tijd uit, dan blijft ie ruim 15 minuten resetten. Na 15 minuten is het goed en start ie Windows geheel op.

Ik weet niet of jullie er iets mee opschieten, maar ik krijg steeds een scherm om een fout rapportage naar Microsoft te sturen.

--
Handtekening van de fout

BCCode : 1000000a BCP1 : 43000035 BCP2 : 00000002 BCP3 : 00000001
BCP4 : 805054CB OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

Bij technische gegevens staat:
De volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegd:
C:\DOCUME~1\ROBENW~1\LOCALS~1\Temp\WER1ff1.dir00\Mini053108-01.dmp
C:\DOCUME~1\ROBENW~1\LOCALS~1\Temp\WER1ff1.dir00\sysdata.xml
---

Na verzending opent IE zich met de melding dat het wellicht veroorzaakt wordt door een device driver. Maar hoe kom ik er achter welke driver?

Ik heb de videokaart, geluidskaart, branders al eens vervangen (deze werkte in de andere pc naar behoren).

Alvast bedankt voor jullie ideeen/hulp.

Indien geen apparaten in apparaatbeheer cirkels en of kruizen vertonen én je hebt tijdens de Windowsinstallatie ook geen rare dingen gezien, dan alle kaarten uit de pc en kaal opstarten. Werkt het goed, dan de vologende kaart erin. Zelfde truuk voor geheugenreepjes.

en kijk ook even of het cmos batterijtje nog goed is (zeker als de pc de tijd kwijt raakt)

mvg leo

Bedankt voor jullie reacties. Alle insteekbare kaarten zijn reeds verwisseld en geheugenkaarten zijn getest. Alles lijkt in orde.
Denk toch dat er iets fout gaat op het moederbord.
Ik ga verder zoeken, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan