slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
heb bij een vriend van me een pc staan die na het opstarten een aantal rare dingen doet,ten eerste is er iets mis met de actieve desktop.krijg een melding dat explorer niet compatiable is met windows,daarnaast als ie naar lang opstarten eindelijk klaar is,slaat ie nogal snel vast,heb wel een verbinding met het internet,zitten aantal virussen op die ik online zou moeten scannen wat niet lukt door freeze,adaware laten lopen ging in safe mode,kqn iemand mij vertellen wat er ongeveer mee is en wat eraan te doen verder,thnx
greetz mass

Hi Massimo! :D

Zit dan geen anti virus op dat PC? Normaal bij ME (volgens mij XP ook), als je hardnekkige virussen hebt dan moet je eerst het systeem herstel uitschakelen.
Het nadeel: herstelpunten gaan verloren.
Vervolgens in veilige modus opstarten en dan virus scanner er overheen laten draaien.
Als dat goed gaat dan zet je systeem herstel weer aan daarna en je start de PC opnieuw op.
Welke virussen heeft hij dan?

grtz :D
falco

hey falco
ja het probleem is dat er geen virusscanner op de pc zelf zit. was bij housecall gaan scannen ,vond ie al 13 virussen,kort erna slaat ie dan vast ctrl alt del werkt ook niet dan,maar ik heb ik safe mode geen verbinding met het internet op me???of is dai wel mogelijk ik zelf heb xp op mijn bak daar gaat het wel bij in safe mode,ga het eens proberen om systeem herstel af te zetten kijken wat daaruit komt thnx
grz mass

Geen anti virus is beetje dom vandaag.
Ik hoop dat het lukt want anders heb je geen andere keuze dan = format :( :(

grtz :D
falco

denk ook dat er niks anders op zit als formatteren,probeer nog die scan erop te zetten[btw thnx tanja] heb ook schijfcontrole gedaan waar ie wat fouten vond,gedefragmenteerd nou die scan erover en hopen dat het goedkomt
thnx u guys
greetz mass

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan