Slachtoffer geworden van illegaal software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
260
Hallo,

ik heb ''stom'' een illegaal versie van office 2010 plus geïnstalleerd nu is Windows niet meer legitiem.. moet de automatisch activatie wil die hem niet legitimeren... en office wilt er niet af... als ik onder software kijk en dan verwijderen klik gaat ie niet verder...

iemand een oplossing????!!!

Bedankt Alvast!
 
herstelpunt terug zetten.
 
Laatst bewerkt:
ga naar Taakbeheer (ctrl-alt-del)
en stop de office processen
en ga dan naar config scherm/software en verwijder office en wat ermee te maken heeft
 
al geprobeerd, ik kan niet genoeg terug in de tijd of hij hersteld het niet
 
er is geen procces actief actief met office... En als ik onder prog files kijk en het mapje van office wil verwijderen zegdt die dat het mniet kan omdat ie elders in geopent terwel dat niet zo is.. check bijlage die meldingen krijg ik ook

cc.pngNaamloos.png
 
Kijk hier voor instructies om Office toch van je systeem te kunnen verwijderen.

Succes,

Tijs.
 
Tsja, met zulke magere terugmeldingen komen we niet ver, natuurlijk...

Doe het volgende, om mee te beginnen:
a. Download het Fix-it hulpmiddel dat hoort bij jouw versie van Windows en Office.
b. Start de computer opnieuw op in Veilige modus (Herhaaldelijk F8 gebruiken totdat je het opstartmenu van Windows ziet. Kies daar Veilige modus.)
c. Start Taakbeheer: Ctrl-Shift-Esc toetscombinatie, en ga naar tabblad Processen.
Zet aan dat je alle processen van alle gebruikers wilt zien.
Stop alle processen die
OffLB.exe
Outlook.exe
Winword.exe
Excel.exe
Powerpnt.exe
heten, en probeer het opnieuw met eerst gewoon via Programma's toevoegen en verwijderen en als dat niet werkt met het Fix-it programma van a.

Succes,

Tijs.
 
Er zijn geen proccessen actief met wat jij zei...

en verder doet ie het zelfde in veilege modus...:(
 
office is er nu af:D

Hoe moet ik windows nu weer legitiem maken?(y)
 
Voor de meelezers , hoe is het jou gelukt om office te verwijderen ?

Ik zou de pc even scannen met ccleaner , ook hiermee het register opschonen.
Daarna nogmaals proberen jouw legale code invoeren , als het niet lukt effe bellen met microsoft .

Hans
 
Het is gelukt!!!!!! Mijn laptop is weer helemaal goed!!!!! moes een aantal bestanden verwijderen van office en toen wilde die er wel af;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan