Slecht beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

tallex

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
http://img101.imageshack.us/img101/50/slechtbeeldey4.jpg

Dit heb ik altijd als ik een tijdje op de sims aan het spelen ben, ik heb altijd perfect beeld in het begin.
Als ik hem opnieuw start heb ik het niet meer maar als ik er weer een tijdje op speel wel...

Kan iemand me helpen en heb al wat geprobeerd met die beeldinstellingen maar blijft nog altijd da slecht beeld.

Tallex

Laatst bewerkt:
Wanneer het probleem zich voor doet "na een tijdje spelen" lijkt het toch op een warmte-probleem. Dat bijvoorbeeld de videokaart na een poosje spelen te warm wordt.

Ik heb nogtans een hele goeie heb een nieuwe pc vista en heb een ati kleurenkaart

Hoe los je zoiets op :s het is echt heel vervelend

Wanneer je een hele nieuwe PC hebt, is dat geen garantie dat de koeling op je videokaart goed werkt. Of dat je nieuwe videokaart door een goed-werkende vervangen moet worden.

Probeer eens of je met een andere videokaart het zelfde probleeem hebt.

Ik ga er van uit dat je de nieuwste drivers voor je videokaart voor Vista hebt geinstalleerd...

Laatst bewerkt:
mijn broer heeft netdezelfde pc als die van mij en heeft ook nethetzelfde probleem met de sims

Maar... om ergens te beginnen...

Heb je de juiste drivers voor je videokaart?
Zijn die drivers geschikt voor Vista?
En zijn die drivers up-to-date?

Je beschrijft dat je een goede PC en videokaart hebt, maar... er zijn nu toch problemen? Dan moeten we toch gaan kijken waar dat aan ligt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan