slecht contact

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierke007

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
hallo,
ik heb een probleem met een slecht contact aan de grafische kaart en het moederbord denk ik.Het beeldscherm vertoond soms storingen en strepen en als ik dan tegen de grafische kaart duw is het beeld weer prima.Heb de kaart al eens verwijderd en teruggeplaatst,stof verwijderd maar het probleem blijft bestaan.Iemand hier een oplossing voor of hetzelfde voorgehad?
groetjes en alvast dank.

ps:moet misschien even vermelden dat de kaart al eens vervangen is na 5 maanden,de computer is nu 18 maand oud.

Ik heb wel eens hetzelfde meegemaakt inderdaad, maar naardat ik de kaart goed had aangedrukt, was het euvel verholpen.
Misschien helpt het om de contacten van het moeder en de grafische kaart even in te spuiten met contact reiniger.

ik heb nu gemerkt met de kaart te verwijderen dat die blijkbaar een beetje krom staat.Zou dat kunnen van de warmte dat die printplaat scheef trekt?
Dus vermoed ik dat het probleem bij de kaart zelf ligt.

Geen idee. Een kromme kaart heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk, en of dit kan komen door de temperatuur lijkt mij toch wel een beetje sterk.
Je hebt nog garantie op die kaart toch? Laat'm eens testen in de winkel, dan heb je zekerheid.

Heb er vandaag een nieuwe (zwaardere) kaart ingestoken en het probleem lijkt opgelost,dus blijkbaar toch kaart die stuk was.
thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan