Slecht geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Ik heb sinds enige tijd slecht geluid. Het lijkt alsof iemand de volume knop hard en zacht draait. Nooit last van gehad. Als ik een cd in het cd station doe of vanaf harde schijf muziek af wil luisteren die ik vanaf een spot binnengehaald heb of via YouTube met converter. Nooit last van gehad en nu wel. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik ben niet zo handig met computers en kom er niet achter. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hallo Helana.

Heb je iets meer Windows vista of windows 7 enz enz

Ik heb Windows Vista, maar dat heb ik al lang. Al voor dat ik last kreeg van slecht geluid.

Zet dan de volumeregelaar maar eens op het beeldscherm. Als die volumeregelaar spontaan meebeweegt, dan wordt het volume van buitenaf gemanipuleerd. Misschien draadloze het toetsenbord. Als de volumeregelaar niet meebeweegt, dan moet je toch eens kijken naar het muziekbestand dat je afspeelt. Open dat muziekprogramma eens in een audio bewerkingspakket om grafisch te kijken wat er met het volume gebeurt. Verder is het mogelijk dat de afspeelapparatuur die je gebruikt een auto volume optie aan boord heeft, waarmee het volume genormaliseerd wordt. Schakel die optie eens uit.

Sorry voor late reactie, maar door omstandigheden niet kunnen reageren.
Ik heb bovenstaande geprobeerd maar hielp niet. Ga computer maar wegbrengen. Ik kom er niet uit. Dank voor de hulp.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan